مجلس انقلابی به وزیر چند صد میلیاردی رأی اعتماد نمی‌دهد/ برخی مدیران اجرایی سازشگر و لیبرال‌اند
مجلس انقلابی به وزیر چند صد میلیاردی رأی اعتماد نمی‌دهد/ برخی مدیران اجرایی سازشگر و لیبرال‌اند
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: اگر مجلس انقلابی تشکیل می‌شد، به وزیر چند صد میلیاردی رای نمی‌دادند.

به گزارش شمس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدرضا میرتاج‌الدینی» در جمع ایثارگران و پیروان جبهه انقلاب تبریز با اشاره به ویژگی‌‌های انقلابی‌گری و انقلاب اسلامی اظهار داشت: شرط اول انقلابی بودن، ولایت‌پذیری و پیروی از مقام معظم رهبری است و باید در قول و عمل ملتزم به آرمان‌های انقلاب اسلامی، پاکدستی، ساده‌زیستی، مبارزه با فساد و… باشد.

وی ادامه داد: مدیریت جهادی، توانمندی، کارآمدی و اهل مماشات نبودن از ویژگی‌های دیگر انقلابیون است و اگر مجلس انقلابی تشکیل می‌شد، به وزیر چند صد میلیاردی رای نمی‌دادند.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به بیانات امسال رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان مبنی بر اینکه «زمینه را برای یک دولت جوان حزب‌اللهی آماده کنید»، تصریح کرد: براساس نظر معظم له اگر جامعه ایران به سمت تشکیل یک دولت انقلابی و جوان سوق داده شود، مشکلات کشورمان حل خواهد شد و تشکیل دولت انقلابی و حزب اللهی زمانی است که مجلسی کارآمد و انقلابی روی کار بیاید.

وی با اشاره به اینکه تقدیر و سرنوشت کشور باید به ۲۹۰ نفر نیروی انقلابی و خدوم در مجلس سپرده شود، یادآور شد: متاسفانه در بخش‌های مدیریت اجرایی کشور افرادی با طرز تفکر سازش و لیبرال حاکم شده‌اند و یک مجلس انقلابی با رویکرد جهادی می‌تواند جلوی آن را بگیرد و به مردم خدمتگذاری کند.

‌میرتاج‌الدینی با اشاره به شهادت سپهبد سلیمانی توسط تروریست‌های آمریکایی، ابراز داشت‌: ایشان شخصیتی بی نظیر بود که لقب مالک اشتر علی، واقعا زیبنده این فرمانده دلیر و ولایتمدار بود و هر انسان آزاده و مسلمانی خبر تلخ شهادت ایشان را شنید، اشک در چشمانش حلقه زد.

وی افزود: برای پیروزی در مشکلات داخلی و اقتصادی کشور باید راه شهید حاج قاسم سلیمانی که همان راه ایثار، مدیریت جهادی و تحقق اقتصاد مقاومتی است را ادامه دهیم.

انتهای پیام/