متلاشی شدن باند سارقان هوایی در تبریز
متلاشی شدن باند سارقان هوایی در تبریز
فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی از دستگیری اعضای باند 6 نفره سارقان سیم خطوط انتقال برق با 50 فقره سرقت در تبریز خبر داد.

به گزارش شمس، حسین عبدی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وصول پرونده های سرقت سیم در خطوط انتقال برق تبریز با توجه به حساسیت، موضوع رسیدگی و کشف پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی صحنه های جرم و انجام اقدامات فنی و رصد اطلاعاتی اعضای باند سارقان را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت شدند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این رابطه ۵ سارق و یک نفر مالخر شناسایی و دستگیر که در تحقیقات انجام شده، متهمان به ۵۰  فقره سرقت سیم برق از تیرهای خطوط انتقال برق اعتراف کردند.

عبدی با بیان اینکه ارزش ریالی اموال مسروقه ۴۷ میلیارد برآورد شده است، افزود: با تکمیل پرونده هر ۶ نفر متهم برای رسیدگی قضایی به دادسرای تبریز معرفی و با صدور قرار تامین قانونی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه پیشگیری وضعی و رعایت نکات امنیتی دو مولفه مهم برای کاهش جرایم و امنیت پایدار است، از دستگاه های دولتی و شرکت های خصوصی درخواست کرد: با تجهیز اماکن و تاسیسات شرکتی به تجهیزات ایمنی فرصت اقدام مجرمانه را از مجرمان سلب نمایند.

پایان پیام/