متفکر آزاد: تبیین مفاهیم انقلاب اسلامی برای نسل جوان امری ضروری است
متفکر آزاد: تبیین مفاهیم انقلاب اسلامی برای نسل جوان امری ضروری است
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال آرمان‌ها و مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل‌‌ جوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

به گزارش شمس، روح‌الله متفکرآزاد نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو باخبرنگاران ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و ضرورت انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل جوان اظهار کرد: بدون شک دهه‌فجر انقلاب اسلامی دستاورد بزرگی برای مردم، ملت، کشور و جوامعی است که با نگاه‌ها و الگوهای مشابه به مسائل نگاه می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه انتقال آرمان‌ها و مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل‌‌ جوان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است افزود: مشخصاً بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌ها و مفاهیم آن برای انسان‌های پاکی که به دنبال آرمان‌های واقعی هستند که ما در انقلاب به آنها اشاره کردیم، امری بدیهی و لازم است که نسبت به آن باید اهتمام ویژه‌ای شود.

 نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تبیین و بیان آرمان‌های انقلاب اسلامی هیچگاه کهنه نمی‌شود، گفت: این مسئله به نسل جوان کمک می‌کند که با آرمان، مسیرها و اهداف انقلاب آشنا شود و در حفظ و نگهداری و صیانت از انقلاب اسلامی کوشا باشد. اگر جوانان و نوجوانان نسبت به آرمان‌ها و مفاهیم انقلاب اسلامی و اهداف آن اشراف داشته باشند، در صورت انحراف برخی اشخاص و دستگاه‌ها از آرمان‌های انقلاب، بازگشت به آرمان‌های انقلاب اسلامی را مطالبه خواهند کرد.

انتهای پیام/