مالک فعلی تراکتور بنای حمایت از تیم را ندارند/ برگزاری جلسه نمایندگان مجلس با وزیر صمت درباره مالکیت تراکتور
مالک فعلی تراکتور بنای حمایت از تیم را ندارند/ برگزاری جلسه نمایندگان مجلس با وزیر صمت درباره مالکیت تراکتور
عضو فراکسیون زنان مجلس از حضور امروز خود در ورزشگاه آزادی به منظور بررسی زیرساخت‌های استادیوم برای حضور زنان خبر داد.

به گزارش شمس، معصومه پاشایی‌بهرام پس از حضور در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: این بازدید که همزمان بود با رقابت تیم‌های محبوب تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس به منظور بررسی زیرساخت‌های ورزشگاه آزادی جهت حضور بانوان در ورزشگاه‌ها صورت گرفت.

این نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس با یادآوری اینکه احتمال دارد رئیس فدراسیون جهانی فوتبال جیوانی اینفانتینو در آینده‌ای نزدیک به منظور بررسی موضوع ورود زنان به استادیوم‌‌های ورزشی وارد ایران شود، گفت: به همین منظور ما باید آمادگی کامل برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها را داشته باشیم.

وی درباره مشکلات موجود باشگاه تراکتورسازی تبریز نیز گفت: برای حل این معضلات قرار است امروز به همراه جمعی از نمایندگان آذربابجان شرقی نشستی با وزیر صمت در خصوص مالکیت باشگاه تراکتورسازی تبریز داشته باشیم.

پاشایی افزود: آذربایجان سهم خوبی در صنایع مس دارد از این رو صنایع مس باید به تعهدات خود در قبال تراکتورسازی عمل کند چراکه به نظر می‌رسد مالک فعلی بنای حمایت از تیم را ندارند و اگر قرار است این روند ادامه داشته باشد، بهتر است مالکیت تیم تغییر کند.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: بزرگترین سرمایه تیم تراکتورسازی هواداران پر شور و پر شمار آن است و باید قدر این هواداران که عاشقانه تیم اصیل تراکتورسازی را دوست می‌دارند، دانست.

انتهای پیام/