مافیا به وانت بارها هم رسید/ وقتی شهرداری تنها نظاره گر حکمرانی وانت بارها است!
مافیا به وانت بارها هم رسید/ وقتی شهرداری تنها نظاره گر حکمرانی وانت بارها است!
با وجود وعده های چندین باره مدیران شهرداری و دیگر مسوولان امر در خصوص اقدام اساسی برای ساماندهی وانت بارها و گره گشایی از ترافیک و نارضایتی های مردم، گویا قرار است حالا حالاها این معضل بزرگ شهری همچنان لاینحل باقی بماند.

ه گزارش شمس، شهرداری تبریز اوایل آذرماه امسال بود که با بنرهای متعددی در سطح شهر فراخوان ثبت نام را به مالکین وانت بارها ابلاغ کرد و اما در چند هفته اخیر به نظر می رسد به علت عدم شروع اقدام عملیاتی خاص شاهد شکست پروژه ساماندهی وانت بارها در تبریز شده ایم .

این درحالی است که چندی پیش، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری در اظهار نظری، ضمن اشاره به فعالیت و شناسایی بیش از ۵۴۰ وانت بار در سطح شهر، از برنامه ریزی برای ساماندهی این وانت بارها و صدور مجوزهای لازم برای فعالیت و کسب و کار آن ها در مناطق و محل های تعیین شده و اعمال نظارت های شدید بر فعالیت وانت بارها خبر داده بود.

در این میان، برخی اخبار و گزارش ها حکایت از تعلق مالکیتی بخش قابل توجهی از این وانت بارها به شبکه ای خاص از افراد دارد، موضوعی که با وجود منع قانونی، برخی افراد که باید از آنها با عنوان (مافیا) نام برد چندین وانت بار را، بدون مجوز و گاهاً در شکلی رها شده در سطح شهر و در معابر پرتردد پارک کرده و باعث آزار و اذیت شهروندان می شوند به فعالیت خود در در سطح شهر ادامه می دهند.

انتظار می رود شهرداری تبریز با همکاری و مشارکت نهادهای انتظامی، نظارتی و قضایی، با تشکیل پرونده های لازم، نسبت به برخورد قاطع با خودسری های این چنینی و بازگشت آرامش و نظم اجتماعی به جامعه اقدام اساسی صورت دهد .

انتهای پیام/