مازوت همچنان در رگ‌‌‌های نیروگاه تبریز
مازوت همچنان در رگ‌‌‌های نیروگاه تبریز
جلسه کارگروه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی صبح پنج شنبه برگزار شد.

به گزارش شمس؛ جلسه کارگروه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی صبح پنج شنبه با حضور دبیر شورای گفتگو و نمایندگانی از دادگستری استان، هماهنگی امور اقتصادی استانداری، شرکت گاز، انجمن فولاد، انجمن متالوژی، انجمن سازندگان قطعات خودرو و برخی از شرکت‌‌‌های تولیدی استان در محل اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد.

طاهر روحی، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی در این جلسه گفت: در حال حاضر نیروگاه از مازوت استفاده می‌کند که مشکل کشوری بوده و نیاز به دوگانه سوزی دارد.

وی ادامه داد: اگر این موضوع مدیریت نشود در فصل سرما با مشکل جدی تری مواجه خواهیم شد، در زمان کمبود برق نیز توانستیم با مدیریت لازم، مشکل را حل کنیم.

خسرو آریان پور، مدیر بهره برداری شرکت گاز استان نیز در این جلسه گفت: محدودیت اعلام شده، مابین دو وزارتخانه نفت و صمت صورت گرفته است، توزیع سهمیه اختصاص داده شده از سوی شرکت نفت برعهده سازمان صمت بوده و خارج از اختیار ما است. از تاریخ ۲۲ آبان محدودیت‌ها برای ما اعلام شده درحالی که هیچکدام اعمال نشده است.

وی ادامه داد: سهمیه اعلام شده در ابتدا روزانه ۸۰ هزار متر مکعب بود که با انجام مکاتباتی، این مقدار را به ۱۷۰ هزار مترمکعب افزایش دادیم در صورتی که واحدهای فولادی از تاریخ ۲۲ تاکنون ۷۰۰ هزار مترمکعب مصرف روزانه داشتند. در خصوص اجحافی که در حق استان آذربایجان شرقی در خصوص تخصیص سهمیه گاز صورت گرفته، باید نمایندگان مجلس همکاری لازم را داشته باشند و با تشکیل جلسه با وزیران به این موضوع بپردازند.

انتهای پیام /

  • منبع خبر : بازار