لغو میزبانی بازی پرسپولیس و سپاهان در تبریز تنها به مسائل عمرانی مربوط است
لغو میزبانی بازی پرسپولیس و سپاهان در تبریز تنها به مسائل عمرانی مربوط است
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با اشاره به لغو میزبانی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برای دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان، گفت: لغو بازی تنها به مسائل عمرانی مربوط است.

به گزارش شمس، حبیب ستوده نژاد افزود: این تصمیم هیچ ارتباطی به سفر ریاست محترم جمهوری به استان نداشته و شورای تامین نیز هیچ مصوبه‌ای در این خصوص ندارد و ملاحظاتی که در این خصوص مد نظر اداره کل قرار گرفته صرفاً مسائل عمرانی است.

وی گفت: با توجه به تحویل استادیوم یادگار امام(ره) تبریز به پیمانکار جهت اجرای تعمیرات رختکن‌ها، رنگ آمیزی و بهسازی سکوها و محوطه استادیوم و به دلیل حفظ چمن این استادیوم تنها برای ادامه بازی‌های خانگی تیم تراکتور، ظرفیت دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی یادآور شد: پس از بازدید شهردار کلانشهر تبریز و اعضای شورای شهر که دیروز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت قبل از بازی تیم‌های تراکتور و هوادار از مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) و مسیرهای شهری منتهی به آن انجام شد، بحث بهسازی مسیرها مد نظر قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم استادیوم را برای بازی خانگی هفته آتی تراکتور مقابل پرسپولیس آماده کنیم و چمن طبیعی استادیوم تحمل کافی برای انجام دو بازی به فاصله کوتاهی از یکدیگر را ندارد.

انتهای پیام /