لزوم رصد روزانه برای پیشگیری از تجاوز به حریم رودخانه ها
لزوم رصد روزانه برای پیشگیری از تجاوز به حریم رودخانه ها
رئیس دادگستری شهرستان کلیبر گفت: نهادهای نظارتی و امنیتی باید با رصد دقیق و روزانه مانع از ساخت و ساز غیرمجاز و تجاوز به حریم رودخانه ها و مسیل ها شوند.

به گزارش شمس، میرمهدی قریشی‌زاده در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم حوزه قضایی شهرستان کلیبر با موضوع تجاوز به حریم و بستر رودخانه و راهکارهای پیشگیری با بیان اینکه پیشگیری همواره بهتر از درمان است افزود:  همه دستگاهها در پیشگیری از وقوع جرم موظف و مکلف هستند تا با همدلی و همفکری در این خصوص اقدام کنند.

وی با اشاره به لزوم حفظ حریم رودخانه ها اظهار داشت: نهادهای نظارتی و امنیتی باید با رصد دقیق و روزانه مانع از ساخت و ساز وتجاوز به حریم رودخانه ها و مسیل ها شوند.

رئیس دادگستری شهرستان کلیبر با تاکید بر پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه ها خاطرنشان کرد: ضمن اطلاع رسانی از طریق اتاق اصناف و اتحادیه بنگاه داران و املاک، از خرید و فروش حریم رودخانه ها و مسیل ها ممانعت شود.

وی تاکید کرد: ادارات خدمات رسان باید پیش از هرگونه ارائه خدمات به خانه باغ ها و ساختمان های احداث شده در بستر رودخانه ها دره ها و مسیل ها حتماً از اداره شهرداری کلیبر و ابش احمد و ادارات امور آب و جهاد کشاورزی شهرستان استعلام کنند.

این نشست با حضور رئیس دادگستری شهرستان، امام جمعه کلیبر، دادستان شهرستان، فرماندار، شهردار، فرمانده انتظامی شهرستان و روسای ادارات امور آب، جهاد کشاورزی و امور اراضی و سایر ادارات مربوط برگزار شد.

انتهای پیام/