لزوم برخورد جدی با عرضه کنندگان لوازم یدکی قاچاق و تقلبی خودرو
لزوم برخورد جدی با عرضه کنندگان لوازم یدکی قاچاق و تقلبی خودرو
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه یکی از مشکلات اصلی در حوزه‌ی توزیع اقلام کالایی کشور، عرضه‌ی کالاهای قاچاق و تقلبی است، به معاونین خود از جمله نظارت و بازرسی و همچنین بازرگانی ماموریت داد، در برخورد با عرضه کنندگان لوازم یدکی قاچاق و تقلبی به‌صورت جدی و موثر عمل کنند.

به گزارش شمس، صابر پرنیان در جلسه‌ی تبیینی مبارزه با لوازم یدکی قاچاق و تقلبی در تبریز با اشاره به اینکه کیفیت پایین، مشکلات و آسیب‌هایی را متوجه مصرف‌کننده نهایی می‌کند، اظهار کرد: موضوع قاچاق یکی از موانع اصلی مشکلات اقتصادی مانند تولید و اشتغال است.

همچنین معاونین مرتبط با موضوع در پی اعلام این ماموریت، در راستای طرح رهگیری و مبارزه با قاچاق لوازم یدکی خودرو(کمک فنر باطری و لنت ترمز) جلسه‌ای با حضور هیأت مدیره اتحادیه‌های فروشندگان لوازم یدکی خودرو و باطری فروشان طی دیروز و امروز در محل سازمان صمت تشکیل شد.

در این جلسه فرایند الزام شناسه کالا و شناسه رهگیری ثبت در سامانه جامع تجارت و سامانه انبار ، نصب قیمت تولید و ارتقاء شفافیت تجاری کالاهای مشمول انواع کمک فنر، باطری و لنت ترمز برای هیأت رئیسه اتحادیه‌های یادشده توسط معاونت نظارت و بازرسی و معاونت بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان تبیین شد. فاز اولیه و تبیینی طرح از نیمه دوم آذرماه سال گذشته آغاز و بر اساس دستورالعمل و برنامه عملیاتی، مبارزه مقابله با کالای قاچاق و تقلبی لوازم یدکی خودرو از ابتدای سالجاری در دستور کار سازمان صمت قرار گرفته است.

انتهای پیام /