قیمت ماهیانه‌ام ۸ میلیون تومان نیست/ سهامداران بامعرفت به ما پاداش داده‌اند، نام این حقوق نجومی است؟
قیمت ماهیانه‌ام ۸ میلیون تومان نیست/ سهامداران بامعرفت به ما پاداش داده‌اند، نام این حقوق نجومی است؟
عضو هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری می‌گوید آنچه ماهیانه به حساب وی واریز می‌شود حق‌الزحمه‌ای است که سهامداران برایش در نظر گرفته‌اند و نمی‌توان نام پاداش را حقوق نجومی نهاد.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شمس در واکنش به لیست منتشر شده از سوی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری مبنی بر نجومی‌بگیران هیئت مدیره‌های زیرنظر این مجموعه، اظهار داشت: ارائه اطلاعات ناقص به مردم عین بی‌تقوایی است و تقوا ایجاب می‌کند قاری و مفسر قرآن نیز هنگام صحبت با مردم تمام حقایق را به آنان بگوید، با این مقدمه نباید برای آنکه خود را دردانه و عزیز نشان دهیم با ارائه اطلاعات غلط اذهان ملت را مخدوش نماییم.

وی افزود: بنده با اصرار ربیعی، وزیر سابق کار، تعاون و رفاه اجتماعی در سیستمی قرار گرفتم تا از بیت‌المال مراقبت کنم و به اموری که در آنجا صورت می‌گیرد به عنوان عضوی از هیئت مدیره کنترل داشته باشم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم با بیان اینکه در هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری از امکانات شخصی‌اش برای پیشبرد اهداف مجموعه استفاده کرده است، خاطرنشان کرد: در سیستمی که مدیرعامل آن مدعی است ما نجومی‌بگیریم، مدیری در سطوح میانی خودرو پانصد میلیون تومانی بیت‌المال را سوار می‌شود و مدیری دیگر در دومین ماه انتصاب، ماموریت ۵۰ میلیون تومانی می‌رود که هیچ آورده‌ای نیز به همراه ندارد.

وی توضیح داد: به دلیل وقتی که برای این صندوق اختصاص می‌دهم ماهیانه طبق مصوبه مجمع سهامداران ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنم که پول بنزین و هزینه تماس‌هایمان هم نمی‌شود؛ این درحالیست که هفته‌ای سه روز در هیئت مدیره حضور داریم و ضمن نظارت بر امور با افرادی که مال مردم را خورده‌اند در مجادله‌ایم.

نایب رئیس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری در حوزه …. با تاکید بر اینکه این ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی که به ما می‌دهند حقوق نیست، تصریح کرد: حقوق بر پایه فیش و قرارداد واریز می‌شود لیکن ما همین قرارداد را هم نداریم؛ مجموعه‌ی ما بورسی است و سهامداران فراوانی از عموم مردم دارد و همین پول را نیز سهامداران به‌عنوان تقدیر و تشکر به اعضاء هیئت مدیره می‌دهند.

وی متذکر شد: شاید عده‌ای در ماه ۶۰ میلیون تومان هم حقوق بگیرند اما بنده در مورد خودم صحبت می‌کنم؛ ما سالیانه با تصمیمات صحیح در صندوق بازنشستگی کشوری تولید ثروت می‌کنیم و سال گذشته در همین راستا ۱۳۰۰ میلیارد تومان سود کردیم.

حقیقت‌پور با بیان اینکه در مجمع سهامداران که شاید ما نیز در آن حضور نداشته‌ایم اعضاء در قبال این سود یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی تصمیم گرفته‌اند به مسببان این سود پاداش اعطا نمایند، عنوان کرد: در قبال ۱۳۰۰ میلیارد تومان سود اعطای ۲۵۰ میلیون تومان پاداش به اعضاء هیئت مدیره به چشم نمی‌آید و این پول را نیز سهامداران چون معرفت داشته‌‌اند به ما داده‌اند.

وی ابراز داشت: آن آقای نادانی که می‌آید اسم پاداش را حقوق نجومی می‌گذارد نمی‌داند که قیمت منصور حقیقت‌پور ماهیانه ۸ میلیون تومان هم نیست چه برسد به اینکه ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان با عنوان حقوق دریافت کند.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علیه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به خاطر نشر اکاذیب و افترا طرح دعوا می‌کند، گفت: نمی‌شود آبروی چندین ساله مردم را با دروغ خدشه‌دار کرد و هیچ تاوانی به‌خاطر آن نپرداخت؛ این آقا اگر راست می‌گوید چرا با متخلفان اصلی برخوردی نمی‌کند؟

انتهای پیام/