قطع سهمیه آرد نانوایان متخلف اسکو
قطع سهمیه آرد نانوایان متخلف اسکو
فرماندار اسکو از قطع سهمیه نانوایان متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شمس، حسین فیروزی در نشست شورای آرد و نان اسکو با اشاره به حذف یارانه آرد نانوایی نوع ۳ گفت: حدود ۱۴ واحد نانوایی صنعتی در این شهرستان فعالیت می‌کنند که آرد نوع ۳ مصرف کرده و تاثیرچندانی در قیمت بازار ندارد.

وی افزود: حدود ۲۰۰ واحد نانوایی سنتی نیز در شهرستان اسکو نوع ۱و ۲ استفاده می‌کنند و همگی در حال فعالیت بر اساس برنامه و ساعات پخت هستند و از این نظر فعلا مشکلی در عرضه نان وجود ندارد.

فرماندار اسکو مشکلات عمده در حوزه آرد و نان شهرستان را تعطیلی خودسرانه نانوایان عنوان کرد و گفت: نانوایانی که آرد یارانه دار و سهمیه خود را با تعطیلی خودسرانه غیر مجاز مصرف کرده و خارج از شبکه به فروش برسانند قطع سهمیه شده و به جریمه تعزیری محکوم می‌شوند.

رئیس شورای آرد و نان شهرستان اسکو اضافه کرد: گشت‌های نظارت و بازرسی طی یک هفته گذشته افزون بر ۳۰۰ مورد از بازار این شهرستان انجام گرفته و منجر به تشکیل ۵۰ پرونده تعزیراتی شده است.

وی از شناسایی افراد مخل در بازار ماکارونی این شهرستان نیز خبر داد و گفت: افرادی در بازار به جمع آوری ماکارونی‌های قبلی اقدام می‌کردند تا با بسته بندی و قیمت جدید دوباره به بازار عرضه کنند که شناسایی و جلوی آن‌ها گرفته شده است.

انتهای پیام/