قرارگاه مسکن در تبریز به‌ زودی تشکیل می‌شود
قرارگاه مسکن در تبریز به‌ زودی تشکیل می‌شود
شهردار تبریز از ایجاد قرارگاه مسکن در راستای استفاده از پتانسیل‌های شهرداری و هم‌افزایی بخش خصوصی و نهادهای تاثیرگذار در تولید مسکن در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش شمس، یعقوب هوشیار در جلسه‌ای با هیات مدیره انجمن انبوه سازان آذربایجان شرقی، با تاکید بر لزوم استفاده از همه پتانسیل‌های ساخت و ساز مسکن، اظهار کرد: موضوع ساخت و ساز یک چالش ملی و یکی از بزرگترین بخش‌های اقتصادی کشور است و بر این اساس باید از همه پتانسیل‌ها، ظرفیت‌ها و بسترهای آن استفاده کرد.

وی ادامه‌ داد: در این راستا شهرداری تبریز با تمام ظرفیت‌های موجود شهری آماده است تا از پیشنهادهای انجمن انبوه سازان استان استفاده کند. البته در موضوع ساخت و ساز مسکن کیفیت و توجیه اقتصادی هم باید مد نظر قرار گیرد.

وی از ایجاد قرارگاه مسکن در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: این قرارگاه در راستای استفاده از پتانسیل‌های شهرداری و هم‌افزایی بخش خصوصی و نهادهای تاثیرگذار در تولید مسکن از جمله انجمن انبوه سازان استان تشکیل می‌شود.

هوشیار افزود: جلسات قرارگاه مسکن به صورت مداوم و حداقل یک بار در ماه برگزار خواهد شد و با تشکیل قرارگاه در مرکز و مناطق دهگانه، نگاه ویژه‌ای روی این موضوع خواهیم داشت.

در این جلسه، جمشید برزگر رییس انجمن انبوه سازان استان نیز آمادگی این انجمن را در جهت همکاری در عمران و آبادانی شهر و همچنین ساخت و ساز مسکن مورد نیاز اعلام کرد.

انتهای پیام/