قراردادهای جعلی در شهرک خاوران!
قراردادهای جعلی در شهرک خاوران!
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت تعیین تکلیف فاز دو شهرک خاوران تاکید کرد و گفت: روز به روز قراردادهای جعلی در این فاز بیشتر می‌شود که نیاز است شهرداری در این خصوص اقدامات جدی اتخاذ کند.

به گزارش شمس، فریدون بابایی‌اقدم روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت در هفتادمین جلسه علنی اظهار کرد: متاسفانه شاهد یک بی‌تدبیری در خصوص بیمارستان کودکان هستیم و آن هم این است که بیمارستان به‌صورت کلی از محل قدیمی به محل جدید منتقل شده و شهروندان به شدت با مشکل مواجه شده‌اند، چراکه دسترسی جمعیت غرب شهر به این بیمارستان سخت شده است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: به نظرم بهتر است در این خصوص اقداماتی ترتیب داده شود تا جان کودکان به خطر نیفتد و حداقل بخشی از این بیمارستان در محل قدیمی فعالیت داشته باشد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تعیین تکلیف فاز دو شهرک خاوران تاکید کرد و گفت: روز به روز قراردادهای جعلی در این فاز بیشتر می‌شود که نیاز است شهرداری در این خصوص اقدامات جدی اتخاذ کند.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: با وجود اینکه بارها در خصوص ملک‌های مجاور خانه ستارخان صحبت‌هایی شده ولی عملا هیچ اتفاقی را در این محدوده شاهد نیستیم که لازم است هرچه سریع‌تر تملکاتی در اطراف این خانه صورت گیرد.

بابایی‌اقدم یادآور شد: روزهای آخر هفته مسیر ورودی به شهر از سمت فرودگاه بسته می‌شود و شهروندان از این موضوع ناراضی هستنند، بهتر است در خصوص این مهم برنامه‌هایی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/