قدردانی رئیس‌جمهوری از شهرداری تبریز/ از حجم پیشرفت مترو تبریز خوشحالم
قدردانی رئیس‌جمهوری از شهرداری تبریز/ از حجم پیشرفت مترو تبریز خوشحالم
رئیس جمهور با قدردانی از گزارش شهردار تبریز، گفت: توسعه و آبادانی شهر تاریخی و مهم تبریز موجب خوشحالی همه مردم است.

به گزارش شمس، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در آئین بهره برداری از طرح های ملی وزارت کشور از جمله افتتاح چهار ایستگاه خط ۱ قطار شهری تبریز با خوب ارزیابی کردن گزارش ایرج شهین باهر شهردار تبریز، اظهار کرد: توسعه و آبادانی شهر قهرمان، تاریخی و مهم تبریز موجب خوشحالی همه مردم است.

او در پاسخ به مطالبه شهردار تبریز در خصوص تامین فاینانس خط ۲ قطار شهری تبریز، گفت: دولت تا به اینجا کنار شما بوده و تا پایان این دولت نیز در کنار مردم، شورای شهر، شهرداری، استانداری و امام جمعه تبریز خواهیم بود.

رئیس جمهور ادامه داد: از استاندار آذربایجان شرقی می خواهم موارد مدنظر را به ما منعکس کند تا کمک های لازم برای شهر مهم تبریز اختصاص یابد.

روحانی گفت: از افتتاح چهار ایستگاه خط ۱ مترو تبریز خوشحال هستم. اینکه شهردار تبریز می گوید در سه سال اخیر به اندازه ۱۰ سال برای مترو تبریز کار شده، به معنی تلاش همه مسئولان استانی و شهری است.

او در پایان سخنان خود از همه مردم و مسئولان شهری و استانی از جمله امام جمعه، استاندار، شهردار، نمایندگان مجلس و شورا قدردانی کرد.

امروز چهار ایستگاه شهید باکری، امام حسین (ع)، سالار ملی و نور مترو تبریز با هزینه‌کردی حدود ۷۵۰میلیاردتومان همزمان با پروژه های شهرداری های کشور به بهره برداری رسید.