قبوض کاغذی تلفن ثابت آذربایجان شرقی حذف شد
قبوض کاغذی تلفن ثابت آذربایجان شرقی حذف شد
مدیرعامل شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی از حذف قبوض کاغذی در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت مخابرات ایران و به منظور پیاده سازی خدمات دولت الکترونیک خبر داد.

به گزارش شمس، یوسف شکوری، از حذف صدور قبوض کاغذی تلفن ثابت خبر داد و گفت : با حذف قبوض کاغذی، مشتریان تلفن ثابت می توانند با بهره گرفتن از ۳ روش، نسبت به پرداخت مبلغ کارکرد خود اقدام کنند.

وی افزود: مشترکین می توانند با شماره گیری ۲۰۰۰ از طریق تلفن ثابت وارد سامانه ارائه خدمات غیرحضوری شرکت مخابرات شده و از این طریق نسبت به دریافت و پرداخت کارکرد تلفن ثابت خود اقدام کنند، در این سامانه امکان دریافت و پرداخت کارکرد به روز تلفن ثابت هم وجود دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی ادامه داد: علاوه بر سامانه ۲۰۰۰، جهت سهولت در ارائه خدمات کارکرد تلفن ثابت این امکان فراهم شده که مشتریان با کد دستوری #۲۰۲۰* از طریق تلفن های همراه نیز نسبت به دریافت و پرداخت صورتحساب خود اقدام کنند.

شکوری تصریح کرد: مشتریان همچنین می توانند با مراجعه به وب سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی اینترنتی www.tci.ir کارکرد تلفن ثابت خود را از همان محل دریافت و پرداخت کنند.

وی در پایان صرفه جویی و ساده سازی ارائه خدمات به مشتریان تلفن ثابت و افزایش سرعت عملکرد امور مربوط به دریافت و پرداخت قبوض را از اهداف و مزایای مهم حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت برشمرد.

  • منبع خبر : مهر