قبور وادی رحمت بر اساس تعرفه شورای شهر قیمت‌گذاری می‌شوند
قبور وادی رحمت بر اساس تعرفه شورای شهر قیمت‌گذاری می‌شوند
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز گفت: قبور وادی رحمت بر اساس دفترچه تعرفه عوارض محلی و فهرست بهای خدمات شهرداری تبریز و شورای شهر قیمت‌گذاری می‌شوند.

به گزازرش شمس، احد فلاحی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه امکان خرید و فروش قبور در تبریز وجود ندارد، صاحبان قبور پیش خرید شده فقط در صورت هبه شورای شهر می توانند قبرهای خریداری شده را به افراد نسبی و سببی خویش انتقال دهند.

وی با بیان اینکه بر اساس همین مصوبه قیمت قبور وادی رحمت از حداقل ۴ تا ۸۰ میلیون ریال در نوسان است، اظهار داشت: قیمت قبور پیش فروش بر اساس جدول اعلام نرخ تعرفه خدمات بیشتر از رقم های مذکور خواهد شد و قیمت هر بلوک ۳۵ متری مقبره های خانوادگی ۸۰۰ میلیون ریال است.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز با اشاره به اینکه خدمات این سازمان برای خانواده های معظم شهدا رایگان است، گفت: بر اساس مصوبات، برخی از بلوک های وادی رحمت برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و نیز افراد اهداکننده عضو نیز به صورت رایگان واگذار می شود.

فلاحی، با تاکید بر اینکه انتخاب و واگذاری قبور در بلوک های مختلف توسط سیستم انجام و بین تمام اقشار توزیع می شود، ادامه داد: در واگذاری قبور در بلوک های مختلف هیچگونه تبعیض بین اقشار مختلف وجود ندارد.

وی از برنامه این سازمان برای هوشمند سازی و دسترسی آسان شهروندان به خدمات آرامستان های شهرداری تبریز خبر داد و یادآوری کرد: بر این اساس سایت و اپلیکیشن ویژه ای با امکان ارائه خدمات بصورت آنلاین و بدون حضور شهروندان در محل راه اندازی می شود.

فلاحی، افزود: تمام فعالیت های مجموعه سازمان آرامستان های شهرداری تبریز شفاف و بر اساس مصوبات قانونی انجام می شود.