قاتل بهار کوچولو اعتراف کرد/ مادر و دوست پسرش چه گفتند؟
قاتل بهار کوچولو اعتراف کرد/ مادر و دوست پسرش چه گفتند؟
مادر دختر بچه 6 ساله‌ به هم‌‎دستی با مرد مورد علاقه‌اش در قتل دخترک اعتراف کرد.

به گزارش شمس، ۱۰ اردیبهشت امسال گزارش قتل دختر بچه ۶ ساله‌ای به نام بهار در دستور کار بازپرس محمد وهابی در شعبه دوم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت و با توجه به اینکه مادر بهار ادعا کرده بود، کودک خود را نزد پدرش تحویل داده و سپس با جسد او مواجه شده است؛ پدر بهار به عنوان مظنون پرونده بازداشت شد.

اجاره آپارتمان در اصفهان

مادر بهار در طرح شکایت خود به بازپرس پرونده گفت: «از مدتی قبل به دلیل اختلاف با پدر بهار، جدا از او زندگی می‌کنم اما هنوز طلاق نگرفته‌ام. روز قبل از حادثه بهار را به پدرش سپردم.»

مادر بهار در مورد روز حادثه گفت: «آن روز برای اینکه زباله را در سطل داخل کوچه بیندازم از خانه خارج شدم و ناگهان پیکر نیمه جان بهار را در حالی کنار سطل دیدم که برهنه بود و آثار شکنجه روی بدنش مشخص بود.»

سپس پدر بهار که به عنوان مظنون پرونده مورد تحقیق و بازجویی قرار می گرفت، در اظهارات خود گفت: «اتهام قتل فرزندم را قبول ندارم. همسرم او را به من تحویل نداده بود و مدتی بود که بهار را ندیده بودم و از او بی خبر بودم.»

پدر بهار در ادامه گفت: «بعد از اینکه همسرم از خانه من رفت متوجه شدم مردی به او علاقه پیدا کرده و قول و قرار ازدواج برای بعد از طلاق با هم گذاشته‌اند. چند بار با آن مرد حرف زدم و بین صحبت‌هایش گفت که اگر با همسرم ازدواج کند، بهار را تحویل بهزیستی می‌دهد. برای همین به او مظنون هستم.»

آخرین تحقیقات در پرونده قتل بهار ۶ ساله

بررسی اولیه در معاینه جسد حکایت از آن دارد که علت مرگ بهار، ضربه مغزی بوده است. بنابراین احتمالا ضربه‌ای سخت به سرش وارد شده است.

همچنین در ادامه مشخص شد که ادعای مادر بهار مبنی بر تحویل دادن کودک به پدرش، در حد یک ادعا بوده و ادله‌ای برای اثبات این موضوع ارائه نشد.

از سویی ضد و نقیض گویی‌های مادر بهار سبب ایجاد ظن بر علیه مرد مورد علاقه وی شد. از جمله اینکه ادعا کرده بود آن مرد به خانه‌اش رفت و آمد ندارد اما تصاویری از حضور او در خانه مادر بهار کشف شد.

مادر بهار و مرد مورد علاقه‌اش: بهار را ما کشتیم

سرانجام با طی روند تحقیقات دستور بازداشت مرد مورد علاقه مادر بهار به نام نادر صادر شد و در حالی که این مرد متواری بود شناسایی و دستگیر شد.

متهم اعتراف کرد که به همراه مادر بهار دست به قتل دخترک زده‌اند.

مادر بهار در اعتراف گفت: «بعد از اینکه تصمیم به جدایی از همسرم گرفتم، با نادر آشنا شدم. می‌خواستیم خانه‌ای کرایه کنیم و زندگی‌مان را شروع کنیم اما به شدت بی پول بودیم. تصمیم گرفتیم هر طور شده کار کنیم و پول پس انداز کنیم. در کنار هم کارگری می‌کردیم اما وجود بهار باعث می‌شد که من نتوانم به راحتی کار کنم و از طرفی او بازیگوش بود و گاهی شیطنت‌هایش من را کلافه می‌کرد. برای همین گاهی او را تنبیه می‌کردیم.

روز حادثه من و نادر باز هم از او عصبانی شدیم و هر دو او را کتک زدیم. بعد که متوجه شدیم دیگر نفس نمی‌کشد سناریوی قتل او توسط پدرش را مطرح کردیم.»

با توجه به اینکه مادر بهار ادعا می‌کند او و نادر هر دو با هم ضربات را به بهار وارد کرده بودند، بررسی‌ها برای اینکه مشخص شود ضربه کشنده کار کدامیک از آنها بوده ادامه دارد.

همچنین با توجه به اینکه در بررسی های اولیه آثار تعرض و کودک آزاری محرز بود، رسیدگی به این موضوع و تلاش برای کشف حقیقت در دستور کار قضایی ادامه دارد.

انتهای پیام/