فیلم شهید تجلایی را با اعتبار ۱۶ میلیاردی می‌سازیم/ آمریکایی‌ها قهرمان‌سازی می‌کنند و ما از سرداران آذربایجان غافلیم
فیلم شهید تجلایی را با اعتبار ۱۶ میلیاردی می‌سازیم/ آمریکایی‌ها قهرمان‌سازی می‌کنند و ما از سرداران آذربایجان غافلیم
صفری گفت: فیلم فاخر شهید علی تجلایی با اعتبار 16 میلیارد تومانی ساخته می‌شود و عزم شبکه سهند برای تولید این اثر جدی است.

به گزارش خبرنگار شمس، «مرتضی صفری» ظهر امروز در مراسم اختتامیه اولین جشنواره استانی ره‌آورد سرزمین نور، از آغاز ساخت فیلم شهید علی تجلایی سردار آذربایجانی خبر داد و اظهار کرد: همیشه بخش فرهنگی در توزیع منابع با مظلومیت مواجه شده و در چنین شرایطی تصمیم شبکه سهند برای ساخت فیلم‌های سرداران آذربایجان جدی است.

وی ادامه داد: ساخت فیلم شهید علی تجلایی ۱۶ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد و چنانچه سایر دستگاه‌ها و نهادها ۵۰ درصد این مبلغ را تقبل کنند، مابقی از محل اعتبارات صداوسیما تامین می‌شود تا شاهد تولید اثری فاخر و در شأن سرداران شهید آذربایجان باشیم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی با بیان اینکه در جنگ عقیده‌ها نیازمند نمایش داشته‌هایمان هستیم، اذعان کرد: چنانچه محتوای غنی فرهنگی و تاریخی را به‌خوبی روایت نکنیم قطعاً در برابر دشمنان دست برتر را نخواهیم داشت.

وی متذکر شد: آمریکایی‌ها در هالیوود برای خود قهرمان‌سازی می‌کنند تا ارتش پوشالی خود را شکست‌ناپذیر نشان دهند، این درحالیست که ما بارها شاهد شکست‌های پی‌درپی نیروهای آمریکایی بوده‌ایم.

صفری با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در حوره دفاع مقدس و استفاده از عبارت گنج برای این تاریخ پرافتخار، عنوان کرد: یکی از ایرادهایی که بر ما وارد است، عدم ساخت فیلم و سریال برای شهیدایی چون باکری است.

انتهای پیام/