۳۴ فقره سرقت در کارنامه سارقان آذربایجان‌شرقی
۳۴ فقره سرقت در کارنامه سارقان آذربایجان‌شرقی
فرمانده انتظامي استان آذربایجان شرقی از انهدام باند 4 نفره سارقان محتويات و قطعات خودرو با 34 فقره سرقت در تبريز خبر داد.

به گزارش شمس، سردار”علی محمدی”در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت قطعات و اموال داخل خودروهاي سواري و بالاخص خودروهاي پژو ۲۰۶ در تبريز، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پايگاه يکم پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: در نتيجه بررسی‌های کارآگاهان پليس آگاهي مشخص شد سارقان در ساعات پاياني شب با پرسه زنی در خيابان ها و کوچه‌های فرعی و محلات خلوت سطح شهر با شگرد خاصي اقدام به سرقت محتويات داخل خودروهای سواری به ويژه خودروهای پژو ۲۰۶ می‌کنند.

ارشدترين مقام انتظامي استان تصريح کرد: سرانجام با تلاش شبانه روزی کارآگاهان و اقدامات هوشمندانه پليس، يک نفر در اين ارتباط شناسایی و پس از اخذ مجوز از مرجع قضائی طی يک عمليات منسجم در مخفيگاهش دستگير و به پليس آگاهی منتقل شد.

سردار “محمدي”در ادامه اظهارداشت: متهم که در مواجهه با ادله و مستندات پليس چاره اي جز بيان حقيقت نداشت، در تحقيقات انجام شده کارآگاهان پليس آگاهي ضمن اعتراف به ۳۴ فقره سرقت در شهر تبريز ديگر همدستان خود را نيز معرفی که متعاقب آن ۲ سارق و يک نفر مالخر اموال مسروقه نيز دستگير و جهت روشن شدن زوايای پنهان جرم ، متهمان تحت بازجویی‌های تخصصی کارآگاهان قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان در پايان با بيان اينکه ارزش اموال مسروقه ۳ ميليارد ريال برآورد شده است، به شهروندان توصيه کرد: با نصب تجهيزات ايمني بخصوص دوربين هاي مدار بسته و نظارت مستمر بر اماکن میتوان تا حدود زيادی از سرقت اموال جلوگيری کرد.