فعالیت شبانه اتوبوس‌های شرکت واحد در نیمه اول سال ۱۴۰۲
فعالیت شبانه اتوبوس‌های شرکت واحد در نیمه اول سال ۱۴۰۲
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز از بررسی فعالیت شبانه اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی در نیمه اول سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش شمس، یعقوب وحیدکیا در چهارمین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری اظهار کرد: نیمه اول سال در تبریز شرایط آب و هوایی مساعدی برای ارائه خدمات حمل و نقل در شب دارد و می‌توان ارائه خدمات حمل و نقل عمومی در این مدت را مورد بررسی قرار داد.

وی افزود: علاوه بر شرایط آب و هوایی مساعد، در نیمه اول سال مسافرپذیری تبریز نیز به نسبت نیمه دوم افزایش می‌یابد و مدیریت شهری خود را مجاب به ارائه خدمات بیشتر به مسافران و گردشگران می‌داند.

وحیدکیا با اشاره به بررسی طرح فعالیت شبانه اتوبوس‌های شهری در معاونت حمل و نقل شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: فعالیت اتوبوس‌های شهری در برخی از مسیرها و بافت مرکزی شهر در دست بررسی است و امیدواریم بتوانیم در این حوزه نیز در خدمت شهروندان و گردشگران عزیز باشیم.

سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و با هدف تبیین عملکرد مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز و با حضور نوبتی اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته برگزار می شود.

انتهای پیام /