فرماندار میانه بر ایجاد فضای شفاف انتخاباتی تاکید کرد
فرماندار میانه بر ایجاد فضای شفاف انتخاباتی تاکید کرد
فرماندار میانه ایجاد امنیت عمومی و فضای شفاف انتخاباتی را از وظایف مسوولان برشمرد و افزود: باید به عنوان خادمین ملت در راستای تحقق اهداف انقلاب گام برداریم.

به گزارش شمس، محمدرضا مشایخی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان میانه با اشاره به نماز جمعه ۲۷ دی ماه سال جاری که به امامت مقام معظم رهبری برپا شد، گفت: نماز جمعه اخیر نقطه عطفی در تاریخ ایران، دشمن شکن، وحدت آفرین  و غرورانگیز بود و پیوند قلبی و عمیق میان امت و ولایت را به اثبات رساند.

وی با بیان القابی که رهبر معظم انقلاب به مردم داده و آنها را مظهر صبر و استقامت و قدرشناس با توجه به هجمه ها و توطئه های مختلف دشمنان و معاندین نظام عنوان کردند، گفت: همه این ها در سایه تقوای الهی حاصل شده و باعث شده تا روزهای بزرگ تاریخی بویژه در این ایام رقم بخورد.

وی بیعت همواره با ولی فقیه  و انسجام و وحدت ملی را موضوعی مهم دربرابر رصدهای جهانی خواند و اضافه کرد: با مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو که متکی به اراده ملت است و همچنین با انتخاب اصلح، اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی به اثبات خواهد رسید.

مشایخی خاطرنشان کرد: دشمنان و معاندین نظام و انقلاب با سوء استفاده از موضوعات اخیر درصدد ایجاد یاس در جامعه و کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند.

وی همچنین به فرارسیدن ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: باید در این ایام عملکرد دولت در شهرستان را تبیین کرده و با پیوندهای روزهای بزرگ و تاریخی اخیر به یوم الله ۲۲ بهمن، زمینه ساز حضور حماسی و تاریخی دیگر باره مردم باشیم.

فرماندار میانه اظهارکرد: رضایتمندی مردم در جهت تقویت سرمایه های اجتماعی ضروری است.

وی از تمامی ادارات، مسوولان کشوری، استانی و شهرستانی، عوامل نظامی و انتظامی، عوامل امداد و نجات، بازاریان، اصناف، بانک ها، خیرین و اصحاب رسانه در حمایت، همراهی و کمک رسانی به زلزله زدگان این شهرستان تقدیر کرد.

امام جمعه میانه نیز از یکپارچگی حضور مردم و مسوولان در کمک رسانی به زلزله زدگان تقدیر کرد.

حجت الاسلام عبداله محمدی به برخی بی انصافی ها و انتقادهای نابجا در کمک رسانی به زلزله زدگان اشاره کرد و گفت:  این امر بی تقوایی افراد حاشیه ساز را می رساند که سعی در به زیر سوال بردن زحمات مردم و مسوولان دارند.