غنی‌سازی اوقات فراغت از الزامات مقابله با تهاجم فرهنگی است
غنی‌سازی اوقات فراغت از الزامات مقابله با تهاجم فرهنگی است
عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اگر واقعا می‌خواهیم با تهاجم فرهنگی مقابله کنیم، حتماً باید اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان را با برنامه‌ریزی مناسب، غنی‌سازی کنیم.

به گزارش شمس، شهرام دبیری در حاشیه مراسم افتتاحیه جشنواره تابستانی تبریز که در پارک ائل‌گلی برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره تابستانی هر سال توسط شهرداری تبریز و معمولاً هم با کیفیت بسیار خوبی برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره تابستانی تبریز جشنواره‌ای پرنشاط، پرمحتوا و متنوع است. اگر واقعاً می‌خواهیم فرزندانمان را حفظ کرده و با تهاجم فرهنگی مقابله کنیم، حتماً باید اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان را با برنامه‌ریزی مناسب، غنی‌سازی کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: برنامه‌های جشنواره تابستانی تبریز از جنبه فرهنگی و ادبی جایگاه قابل قبولی در جامعه دارد و شایسته است که چنین رویدادهایی برگزار شود.

وی گفت: در خصوص مخاطبان این جشنواره هم می‌توان گفت که علاوه بر مردم شهرمان، گردشگرانی که از دیگر نقاط کشور به تبریز سفر می‌کنند، شاهد برگزاری جشنواره‌ای قابل قبول هستند که این مسائل می‌تواند در ایجاد نشاط در جامعه و ارتقای سطح فرهنگی آن مؤثر واقع شود.

انتهای پیام /