عینالی یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری تبریز است
عینالی یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری تبریز است
یعقوب هوشیار شهردار کلانشهر تبریز به همراه یاسین بجانی سخنگوی شورای اسلامی تبریز و بابک دانش پناه مدیرعامل سازمان عون بن علی از تفرجگاه عینالی بازدید و در جریان فعالیت‌های این سازمان قرار گرفت.

به گزارش شمس، هوشیار ضمن قدردانی از زحمات مدیران گذشته و همچنین تلاش های مدیریت فعلی گفت: پتانسیل و ظرفیت گردشگری عینالی نه تنها در تبریز بلکه در کشور کم نظیر می باشد.

وی اظهار کرد: با تدابیر و خلاقیت های فنی و ایده های نو بایستی پتانسیل گردشگری عینالی را توسعه بخشید چرا که عینالی زیرساخت های مناسب را داشته و از این مرحله خارج می باشد و باید تمام تمرکز خود را برای معرفی جاذبه گردشگری در سطح بین المللی انجام داد.

هوشیار در ادامه با اشاره به نگاه توسعه بخشی و مبتکرانه مدیریت فعلی سازمان عون بن علی گفت: فعالیت های خوبی در این مجموعه انجام شده و دسترسی مسیر های مختلف از جمله پارک ربع رشیدی و پارک پیوند پروژه ای قابل قبول است که نیازمند کمک تمامی مدیران ارشد استانی و دستگاه‌های مرتبط میباشد.

شهردار کلانشهر تبریز گفت: بکر بودن طبیعت عینالی را بایستی حفظ کرده تا همواره شهروندان تبریزی از این نعمت خدادادی بهره مند باشند و امید است با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های مناسب ، در کمترین زمان ممکن بهترین خدماتی که شایسته مردم تبریز است را ارائه دهیم.

انتهای پیام /