عناصر و المان‌های شهری ساماندهی می‌شوند
عناصر و المان‌های شهری ساماندهی می‌شوند
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از تداوم اجرای طرح نگهداشت شهری با محوریت پراکنش و ساماندهی مناسب عناصر و المان‌های شهری خبر داد.

به گزارش شمس، جواد صدیقی با اعلام این مطلب اظهار کرد: در راستای رفع آشفتگی بصری المان‌های شهری و در امتداد طرح نگهداشت شهری، پراکنش (ساماندهی) مناسب عناصر و المان‌های شهری، از ۱۹ تا ۲۴ شهریور اجرا خواهد شد.

وی افزود: رعایت فاصله مناسب سطل‌های زباله از مواردی است که در این طرح اجرا می‌شود؛ زیرا همانگونه که کم بودن تعداد سطل زباله سبب اختلال در بهداشت عمومی و تقلیل فرهنگ شهروندی می‌شود، زیاد بودن آن نیز باعث اختلال و آشفتگی بصری می‌شود.

صدیقی گفت: سایه‌بان‌ها، نیمکت، سطل زباله، پایه چراغ، پایه تابلو، ساعت‌های میدانی و پارکی، صندوق پست، کافوهای مخابراتی، آلاچیق‌ها، باربیکیوها و صندوق صدقات در این مرحله از طرح نگهداشت شهری ساماندهی و پراکنش می‌شوند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با اشاره به اینکه اقداماتی همچون لکه‌گیری و آسفالت معابر شهری و انجام موارد بهبود شهری، زنده‌گیری سگ‌های بلاصاحب و عقیم‌سازی نیز تداوم دارد، اظهار کرد: تهیه و نصب سطل‌های زباله، نیمکت‌ها، پایه چراغ‌ها، وسایل ورزشی و رفع نواقص آن در معابر عمومی، پیاده‌روها و پارک‌ها و بوستان‌ها، رفع نواقص و المان‌های شهری در معابر عمومی بوستان‌ها و پارک از دیگر مواردی است که در قالب طرح نگهداشت شهری اجرا می‌شود.

انتهای پیام /