عملیات مسقف‌سازی فاز دوم گلزار شهدا را تمام کنید
عملیات مسقف‌سازی فاز دوم گلزار شهدا را تمام کنید
پورمحمدی در حاشیه مراسم عطرافشانی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز از وضعیت پروژه فاز دوم مسقف‌سازی انتقاد کرد و خواستار اتمام عملیات عمرانی شد.

به گزارش شمس، «محمدرضا پورمحمدی» نماینده دولت تدبیر و امید در استان، صبح امروز در مراسم عطرافشانی مزار شهدای وادی رحمت تبریز به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: برای ادامه راه شهدا توسط خدمتگزاران صدیق نظام، آرزوی توفیق داریم.

وی افزود: از خداوند می‌خواهیم با خدمکت خالصانه راه شهدا را ادامه دهیم و مقابل ایثارگرانی که جان‌شان را فدا کردند شرمنده نشویم.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه شهدا زنده‌اند و نزد خداوند روزی می‌خورند، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری مراسمات این‌چنینی تلنگری به مسئولان است تا از یاد شهدا و خون‌هایی که در دفاع از وطن و آرمان‌های انقلاب ریخته شده غافل نشوند.

وی هفته دولت را فرصت مناسبی برای تقدیر از زحمات مسئولان با ایمان و فداکار خواند که حل مشکلات مردم را در اولویت اول زندگی‌شان قرار داده‌اند.

پورمحمدی در حاشیه‌ی این مراسم از شهردار تبریز خواست هرچه سریع‌تر عملیات فاز دوم ساماندهی گلزار شهدا را به اتمام برساند تا بیش از این پروژه به طول نینجامد.

انتهای پیام/