عملیات محلول پاشی برای سهولت تردد شهروندان انجام شد
عملیات محلول پاشی برای سهولت تردد شهروندان انجام شد
به منظور سهولت تردد شهروندان و جلوگیری از یخ بستن معابر، شهرداری منطقه ۲ تبریز در مسیرهای اصلی و فرعی حوزه این منطقه به موقع اقدام به محلول پاشی کرد.

به گزارش شمس، از نخستین ساعات بارش برف شب گذشته به منظور جلوگیری از یخ بستن معابر و برای تردد بدون حادثه شهروندان، نواحی سه گانه حوزه خدمات شهری این منطقه به موقع و بصورت شبانه عملیات محلول پاشی مسیرهای اصلی و نمک پاشی در معابر فرعی را به انجام رساندند.

در عملیات محلول پاشی شبانه نواحی سه گانه خدمات شهری منطقه، باقر خوشنواز شهردار و ارسلان رحیمی معاون خدمات شهری منطقه ۲ تبریز حضور یافته و از نزدیک نظاره گر فعالیت کارگران بودند.

شهردار منطقه ۲ ضمن تقدیر از تلاش های شبانه و بدون وقفه کارگران برای یخ زدائی و برف روبی معابر، از اقدام به موقع حوزه خدمات و کارگران این نواحی قدردانی کرد.

 از نخستین ساعات بارش برف نسبتاً سنگین شب گذشته، مسیرهای بلوار فتح آباد و جاده باسمنج، دروازه تهران و بلوار ۲۹ بهمن، کمربندی میانی و بلوار دکتر حسابی، جاده ائل گلی و… مورد محلول پاشی و برف زدائی قرار گرفته و این عملیات برای تردد آسان شهروندان، همچنان در سایر معابر شهری حوزه شهرداری منطقه دو تبریز، ادامه دارد.