عشق سفر با موضوع سفر به تبریز به روی آنتن شبکه سه رفت
عشق سفر با موضوع سفر به تبریز به روی آنتن شبکه سه رفت
مستند"عشق سفر" با اجرای امیرحسین صدیق که روز گذشته به آنتن شبکه سه رفت به معرفی تبریز و ظرفیت‌های گردشگری آن پرداخت.

به گزارش شمس، اگر رزو گذشته و حوالی ساعت ۱۶ بیننده شبکه سه بوده باشید حتما مستند “عشق سفر” با اجرای امیرحسین صدیق را دیده‌اید. مستندی که به معرفی اماکن گردشگری شهرهای مختلف ایران می‌پردازد و روز گذشته نیز با موضوع تبریز به روی آنتن شبکه سه رفت.

در بخش‌هایی از این مستند امیر حسین صدیق با یکی از تاکسی‌های از من بپرس به بازار سرپوشیده تبریز رسید و با مردم و مغازه‌داران به گفت‌وگو پرداخت فرش تبریز از جمله موضوعاتی بود که عشق سفر به آن پرداخت و از زیبایی‌های این صنعت سخن گفت. همچنین در بخشی از این مستند صدیق و تیمش به سراغ عظیمی هنرمندی که با پا نقاشی می‌کنند، رفته و با وی به گفت‌وگو پرداختند.

عمارت ساعت و موزه فرش مقصد بعدی تیم عشق سفر بود که در این عمارت تاریخی نیز مجری برنامه به گفت‌وگو با شهردار تبریز در خصوص ظرفیت‌های گردشگری تبریز پرداخت.

مستند “عشق سفر” که با همکاری اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز به تبریز آمده بود یکی از ظرفیت‌های شناساندن تبریز به گردشگران است و ساخت چنین برنامه‌هایی با همکاری نهادهای فرهنگی استان می‌تواند در شناساندن تاریخ و هویت تبریز بیش از پیش اثرگذار باشد.