عزم تراکتور برای رسیدن به آسیا
عزم تراکتور برای رسیدن به آسیا
تیم تراکتور شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا افزایش داد.

به گزارش شمس، در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور با نتیجه ۳ بر یک مس را در کرمان مغلوب و با ۴۹ امتیاز همچنان در رده چهارم جدول قرار دارد. شکست سیرجانی‌ها در خانه شانس این تیم را برای رتبه چهارم به شدت کاهش داد. حالا مس رفسنجان جدی ترین رقیب تراکتور برای کسب سهمیه است.

سرخپوشان تبریزی در دو بازی آینده خود برابر نساجی در تبریز و استقلال در تهران به ۴ امتیاز نیاز دارند تا بدون توجه به نتایج دو تیم تعقیب کننده‌اش، مس سرچشمه و گل گهرسیرجان چهارمی خود را تثبیت کنند.

دو تیم کرمانی این هفته به مصاف سرخابی های پایتخت خواهند رفت و اگر نتوانند در این بازی به ۳ امتیاز دست یابند از کورس با تیم تراکتور جا خواهند ماند.

با توجه به حذف استقلال، تیم چهارم لیگ برتر می‌تواند به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خوش‌بین باشد به شرطی که در جام حذفی تیم هوادار قهرمان نشود.

تراکتوری‌ها امیدوارند روند اصلاحات خمز در تیم تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا تداوم یافته و تراکتور در لیگ قهرمانان هم با هدایت خمز درخشان ظاهر شوند.

تیم تراکتور پیش از این ۶ بار تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را داشته که  تنها یک بار با امیرقلعه نویی و یک بار با هدایت رسول خطیبی از مرحله گروهی صعود کردند.

انتهای پیام/