عدم پرداخت سه ماهه‌ی حقوق کارکنان بیمارستان کودکان تبریز/ سردرگمی پرسنل میان اظهارات دولت‌مردان و بخش خصوصی
عدم پرداخت سه ماهه‌ی حقوق کارکنان بیمارستان کودکان تبریز/ سردرگمی پرسنل میان اظهارات دولت‌مردان و بخش خصوصی
جمع از کارکنان بیمارستان کودکان تبریز با ارسال پیام‌هایی به تحریریه‌ی شمس، از عدم پرداخت مطالبات سه ماهه‌شان انتقاد کرده‌اند.

به گزارش شمس، سه ماهی می‌شود که نیروهای شرکتی بیمارستان کودکان تبریز حقوق نگرفته‌اند و در این اوضاع اقتصادی نه‌چندان مطلوب، پیگیری آنان از مسئولین جهت واریز مطالبات‌شان به جایی نمی‌رسد.

یکی از این کارکنان که افشاء نامش را زیان‌بار می‌داند، در گفت‌وگو با خبرنگار شمس می‌گوید: ما از سال ۹۵ در بیمارستان کودکان مشغول به‌کاریم، معمولاً بیمارستان طبق قرارداد ماهانه مبلغی را به حساب شرکت واریز می‌کرد و از محل آن حقوق‌ها پرداخت می‌شد اما اکنون متولیان شرکت مدعی‌اند بیمارستان چند ماهی به آنان بدهکار است.

وی می‌افزاید: اصولاً شرکت حتی در صورت عدم دریافت وجه از بیمارستان موظف است تا دو ماه حقوق کارکنان را پرداخت نماید اما از انجام تعهدات خود سرباز می‌زند و علت آن را عدم پرداخت مابه‌التفاوت افزایش حقوق‌ها از سوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز می‌داند.

باتوجه به شغلِ سخت و حساس افراد شاغل در بیمارستان‌ها، از مسئولان انتظار می‌رود در راستای پرداخت به‌موقع حقوق این نیروها که اکثراً سرپرست خانوار نیز می‌باشند کوشا باشند تا مشکلات اقتصادی و معیشتی بر روحیه‌ی شغلی آنان تاثیر منفی نگذارد.

انتهای پیام/