عبداللهی: سازمان اوقاف املاک مردم هریس را صاحب شده است
عبداللهی: سازمان اوقاف املاک مردم هریس را صاحب شده است
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس دهم نسبت به اقدام سازمان اوقاف استان آذربایجان شرقی و شهرستان هریس در تصاحب املاک مردم انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار شمس، بیت‌الله عبداللهی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور، اظهار داشت: بانک‌ها به واحدهای تولیدی تسهیلات نمی‌دهند در حالی که این سرمایه گذاران و تولیدکنندگان بیش از ۸۰ درصد پروژه خود را انجام دادند لذا در سال رونق تولید باید نسبت به وضعیت این افراد مساعدت شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سازمان اوقاف استان آذربایجان‌شرقی و شهرستان هریس براساس کتابی که سندیت آن نامعلوم است، املاک و مسکن مردم را صاحب شدند لذا امنیت مسکن و املاک افراد در شهرستان هریس و بخشی از اهر از بین رفته است، بازرسی جهت بررسی اسنادی که سازمان اوقاف به آن استناد می‌کند ضروری است.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش نیز متذکر شد: رتبه بندی معلمان در بودجه سال ۹۸، دیده شده در صورت عدم توانایی تامین منابع مالی حداقل حکم فرهنگیان را تصحیح کنید.

انتهای پیام/