عاملان نزاع دسته جمعی در یکی از محله های حاشیه تبریز دستگیر شدند
عاملان نزاع دسته جمعی در یکی از محله های حاشیه تبریز دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز گفت: با تلاش ماموران انتظامی ۶ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در کمترین زمان ممکن در محل درگیری دستگیر شدند.

به گزارش شمس، رمضان الهوردیان امروز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نزاع دسته جمعی در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر تبریز چند نفر از اراذل و اوباش در حال درگیری و زد و خورد هستند، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مقتدرانه ماموران کلانتری ۲۱ و یگان امداد در حالی که اراذل و اوباش با سلاح سرد اقدام به ایجاد رعب و وحشت در انظار عمومی می‌کردند، ۶ نفر از عاملان اصلی این نزاع در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی و در محل درگیری دستگیر شدند.

این مقام انتظامی به تمرد متهمان از ماموران انتظامی نیز اشاره و تشریح کرد: متهمان که قصد فرار با خودروی سواری را داشتند با اقتدار پلیس دستگیر و خودرو نیز توقیف و به پارکینگ دلالت شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز با تاکید بر اینکه امنیت خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: مخلان نظم و امنیت و آرامش جامعه بدانند که بی‌تردید پلیس به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضائی با قاطعیت و جدیت تمام با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/