ظرفیت بالای تکواندو آذربایجان‌شرقی در المپیک و بازی‌های آسیایی
ظرفیت بالای تکواندو آذربایجان‌شرقی در المپیک و بازی‌های آسیایی
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، گفت: وزنه‌برداری، کشتی و تکواندو رشته‌‌های مدال‌آور المپیکی هستند به خصوص در تکواندو ظرفیت خوبی وجود دارد تا در المپیک و بازی‌های آسیایی مدال کسب کنیم.

به گزارش شمس، حبیب ستوده‌نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی روز دوشنبه ۲۹ فروردین ماه با حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز با رئیس و کارکنان این اداره دیدار کرد.

ستوده‌نژاد گفت: وزنه‌برداری، کشتی و تکواندو رشته‌های مدال‌آور المپیکی هستند به خصوص در تکواندو با وجود قهرمانان میانه‌ای و آقای فلاحی‌راد مربی قهرمان‌ساز استان ظرفیت خوبی وجود دارد تا در المپیک  و بازی‌های آسیایی مدال کسب کنیم.

او ادامه داد: سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان و هیات‌های ورزشی باید بیش از پیش به بحث طولانی مدت ورزش توجه داشته باشند و المپیک فرانسه یک انگیزه لازم برای این تکاپو خواهد بود.

ستوده‌نژاد با اشاره به اخلاق‌مداری کارکنان در تکریم ارباب رجوع گفت: ورزش، یک بستر برای ارائه اخلاقیات در بطن جامعه است و تکریم ارباب رجوع در واحدهای مختلف هم شهروندان را راضی می‌کند و هم اینکه نسبت به اقدامات انجام یافته توسط نظام خوش‌بین می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در رابطه با اماکن ورزشی شهرستان تبریز  یادآور شد: تعدادی از اماکن ورزشی تبریز فرسوده است و نیاز به تجدید بناست و عمر مفیدشان تمام شده و نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه است.

وی افزود: ایجاد نشاط اجتماعی توسط برنامه‌های ورزشی و شناسایی و جلب جوانان برتر استان در جایگاه‌های مختلف رسالت اداره‌کل  ورزش و جوانان استان است که همه کارکنان به این موضوع اشراف دارند و قطعاً نسبت به آن همت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی همچنین در دیدار با کارمندان معاونت امور فرهنگی و جوانان تصریح کرد: حوزه فرهنگی و جوانان برای من مهم است و کسب سالیان متوالی رتبه برتر در سطح کشور نشانگر ظرفیت‌های بسیاری است که در حوزه جوانان وجود دارد.

وی ادامه داد: نظارت بر سمن‌ها، کیفی‌سازی سمن‌ها، دوره‌های آموزشی و فرهنگی جوانان و قهرمانان باید به جد پیگیری شود.

ستوده‌نژاد بیان داشت: بازه سنی ۲۴ تا ۳۰ سال یک سن حساس در جوانان است، چرا که پس از فارغ‌التحصیلی تا ازدواج نیاز به محتوای آموزشی و فرهنگی هستند و این موضوع در گروه ساماندهی حتماً پیگیری شود.

وی اضافه کرد: در عرصه ورزش، وقتی یک جوان روی سکو می‌رود، بهره‌وری مدیریت ورزش دیده می‌شود ولی در بخش جوانان موضوع به این سادگی نیست و نمود فعالیت در این حوزه مستلزم مرور زمان و برنامه‌ریزی و همه بعدی صحیح است.

ستوده‌نژاد در ادامه از زیر ساخت‌های موجود در خانه جوانان استان و فضاهای موجود در آن بازدید کرد.

انتهای پیام/