ظرفیت‌های هویتی و تاریخی تبریز قابل احیا است
ظرفیت‌های هویتی و تاریخی تبریز قابل احیا است
شهردار تبریز با تاکید بر ضرورت تعریف چرخه اقتصادی مطلوب برای شهر، ظرفیت‌های هویتی و تاریخی گذشته را قابل احیا دانست.

به گزارش شمس، یعقوب هوشیار در نشست علمی بررسی امکانات امروز اقتصاد ایران برای توسعه شهر تبریز، اظهار کرد: ظرفیت‌های هویتی و تاریخی در شهر تبریز بوده، قابل احیا است و می‌توان مطالعاتی در این خصوص انجام داد.
وی با بیان اینکه در سال جاری حوزه سرمایه‌گذاری در تبریز احیا شده، حمایت اعضای شورای اسلامی شهر در این موضوع را موثر ارزیابی کرد.

شهردار تبریز در عین حال سرمایه‌گذاری را به عنوان یکی از بخش‌های حوزه مطالعات، ضروری دانست و افزود: مسیر حرکت و نقشه طراحی شده باید مبتنی بر علم و دانش باشد تا نتیجه خوبی به همراه داشته باشد.

وی گفت: برای نخستین بار در شهرداری تبریز حساب ذخیره را در بین کلانشهرها مصوب کردیم که بر اساس آن، سه درصد درآمد شهرداری در امور سرمایه‌گذاری هزینه می‌شود.

هوشیار با اعلام اینکه شهرداری تبریز سال آینده همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری را برگزار می کند، یادآور شد: امسال همایش ملی و منطقه‌ای سرمایه‌گذاری توسط شهرداری تبریز برگزار شده و سال آینده نیز همایش بین‌المللی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه باید چرخه اقتصادی مطلوب برای شهر تعریف شود، ادامه داد: در این همایش، همه حوزه‌ها از جمله اشتغال و فرهنگ و همچنین دیگر حوزه‌هایی که می‌تواند زندگی افراد را تغییر دهد، مدنظر قرار می‌گیرد.

انتهای پیام /