طرح های عمرانی شهر جدید سهند به تابلوی روزشمار مجهز می‌شوند
طرح های عمرانی شهر جدید سهند به تابلوی روزشمار مجهز می‌شوند
سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: تمامی پروژه‌های در حال اجرای این شهر به تابلوی روزشمار مجهز می‌شوند.

به گزارش شمس، غلامرضا اقبالی روز چهارشنبه در یک گفت و گوی خبری افزود: با توجه به اینکه اطلاع از آخرین وضعیت پروژه‌ها از مطالبات به‌حق شهروندان است و همچنین شفافیت در اجرای پروژه‌ها از سیاست‌های کاری شرکت عمران شهر جدید سهند به شمار می‌آید، نصب تابلوی روزشمار معکوس در همه پروژه‌ها انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: بر این اساس شهروندان و اهالی رسانه خواهند توانست در محل پروژه‌ها از جمله پروژه‌های نهضت ملی مسکن حضور یافته و از زمان اتمام آن باخبر شوند.

اقبالی، با بیان اینکه تمام تلاش نیروهای شرکت عمران شهر جدید سهند، اتمام هرچه‌ زودتر و تحویل به هنگام پروژه‌ها به شهروندان است، ادامه داد: هم اکنون به طور میانگین پیشرفت فیزیکی چهار پروژه بزرگ نهضت ملی مسکن در این شهر بیش از ۲۰ درصد است.

وی با اشاره به اینکه سهم شرکت عمران سهند در گام اول نهضت ملی مسکن، ساخت ۹ هزار و ۲۵۱ واحد  مسکونی است، یادآوری کرد: پروژه‌ ۳۹۹ واحدی شمس با پیشرفت فیزیکی ۲۴ درصد، ۹۶ واحدی نیلوفر با پیشرفت فیزیکی ۲۲ درصد، ۴۶۸ واحدی فخر ۱ با پیشرفت ۲۰ درصد و ۷۶۸ واحدی چشمه با پیشرفت ۳۴ درصد از جمله پروژه‌هایی هستند که از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و با سرعت در حال اجرا هستند.

اقبالی، افزود: ۱۱ پروژه نیز پیشرفت فیزیکی بالای ۱۰ درصدی دارند که از جمله شامل پروژه‌های کمال، نگارستان، بهارستان، آذر و یلدای ۱ هستند.

انتهای پیام/