طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان تامین نیروی شهرداری تبریز اجرا شد
طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان تامین نیروی شهرداری تبریز اجرا شد
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز از اجرای طرح طبقه بندی مشاغل خبر داد و گفت: دو هزار و ۴۳۶ نفر از کارکنان تامین نیروی شهرداری تبریز مشمول این طرح قرار گرفتند.

به گزارش شمس، محبوب تیزپاز نیاری افزود: با صدور دستور از سوی شهردار تبریز و همچنین پیگیری های اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، افزایش ۱۲ درصدی میزان پرداختی به اضافه مبالغ معوق همزمان با حقوق و دستمزد بهمن ماه سال جاری برای کارکنان تامین نیروی شهرداری تبریز محقق شد.

وی عنوان کرد: پس از ابلاغ دستورالعمل اجرایی طرح‌های طبقه‌بندی مشاغل موضوع ماده (۷) آیین‌نامه اجرایی طبق تبصره یک ماده ۴۹ قانون کار، روند اجرایی آن تسریع شد.

تیزپاز نیاری اظهار کرد: جلسات کارشناسی متعددی بر اساس ضوابط مربوط به نحوه تطبیق کارکنان با طرح طبقه بندی مشاغل و دیگر موارد مرتبط با این طرح برگزار و در نهایت با الگوی واحد نحوه محاسباتی حقوق و دستمزد تعیین شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز، حضور معاون محترم اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیران شرکت همشهری و نمایندگان کارگری در جلسات مشترک را از دیگر عوامل تسریع در اجرای طرح طبقه بندی مشاغل بر شمرد.