اعمال قانون وانت‌بارهای میوه‌فروش برعهده پلیس راهور است/ اول تکمیل پروژه‌های فعلی، بعد شروع پروژه جدید
اعمال قانون وانت‌بارهای میوه‌فروش برعهده پلیس راهور است/ اول تکمیل پروژه‌های فعلی، بعد شروع پروژه جدید
احد صادقی اظهار کرد: معاونت خدمات شهری شهرداری بدون هیچ مطالعه و بررسی، اقدام به انجام طرح ضربتی ساماندهی دست‌فروشان و وانت‌بارها کرد.

«احد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار شمس در پاسخ به این سوال که طرح ساماندهی دست‌فروشان و وانت‌بارها در تبریز به کجا رسید و چرا متوقف شده است، اظهار کرد: معاونت خدمات شهری شهرداری بدون هیچ مطالعه و بررسی، اقدام به انجام یک طرح ضربتی کرد که این طرح قرار بود ساماندهی موقت ایجاد کند، نه مسکنی یکی دو روزه باشد.

وی افزود: متأسفانه معاون خدمات شهری شهرداری بجای رسیدگی به امور و وظایف خود، در جلسات مختلف همراه شهردار در قالب اکیپ تشریفات حضور دارند.

صادقی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ شهرداری باید تعداد میادین و بازارچه‌های محلی را افزایش دهد خاطرنشان کرد: در ساماندهی دستفروشان و وانت بارها نمی‌توانیم این افراد را از کار بیکار و یا کلا رها کنیم، باید فضاهایی را موقتاً تعیین و در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

عضو شورای شهر تبریز با انتقاد از کوتاهی پلیس راهور در اعمال قانون دستفروشان و وانت‌بارهای میوه‌فروش، یادآور شد: برخورد با وانت‌بارهای میوه‌فروش که ایجاد ترافیک و راه‌بندان می‌کنند و بعضا هم فاقد پلاک هستند، برعهده پلیس راهور است و برای ساماندهی و رسیدن به نتیجه مطلوب لازم است تمامی نهادها و سازمان‌های مرتبط از جمله پلیس راهور و انتظامی در کنار شهرداری تبریز باشند.

صادقی اظهار کرد: در این خصوص روز یکشنبه در صحن علنی شورای شهر جلسه‌ای با حضور پلیس راهور خواهیم داشت تا این اقدام مسکن وار را به یک کار دائمی و منطقی تبدیل کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سیاست پروژه بی پروژه در سال ۱۴۰۱ از چه قرار است، اذغان داشت: از پروژه بی پروژه اشتباه برداشت شده است، اولویت ما تکمیل پروژه‌های فعلی از جمله دیزل‌آباد، تقاطع غیر هم‌سطح ارتش و شهید فروزنده، پل ورودی کرگه که از امسال قرار است شروع بشود، مسیرگشایی‌هایی مثل آخر خیابان ۴۲ متری و افزایش رضایتمندی شهروندان در حوزه آسفالت است، ولی اگر بودجه کفاف بدهد بعضی پروژه‌های مطالعه شده هم ممکن است شروع کنیم.

انتهای پیام /