طرح دولت در توزیع عادلانه یارانه‌ها به نفع مردم است/ باید دست به دست هم دهیم تا از این گردنه نیز عبور کنیم
طرح دولت در توزیع عادلانه یارانه‌ها به نفع مردم است/ باید دست به دست هم دهیم تا از این گردنه نیز عبور کنیم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: قطعا اگر مردم در این زمینه به خوبی توجیه شوند و مضرات قاچاق کالا و ارز ترجیحی برایشان تبیین گردد متوجه خواهند شد که این جراحی اقتصادی به نفع آنان بوده و با جلوگیری از قاچاق کالا رونق تولید را در صحنه کشور خواهیم دید.

به گزارش شمس، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در دیدار با رئیس‌کل بانک مرکزی، به سوابق دکتر صالح‌آبادی و نقش شبکه بانکی در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور اظهار کرد: با انتصاب شما در جایگاه بانک مرکزی، امید ما به احیای بانکداری اسلامی به معنای واقعی بیشتر شد و انتظار است در این جهت با تمام تلاش اقدام شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌شمار استان آذربایجان‌شرقی در موضوع تولید و فعالیت‌های اقتصادی افزود: اگر شبکه بانکی در خدمت اقتصاد کشور باشد، پیشرفت‌ها دوچندان خواهد شد و انصافاً بانک‌ها در این زمینه همراه و هماهنگ با مجموعه‌های اقتصادی استان در حرکت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی همچنین با اشاره به طرح دولت در خصوص مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها گفت: باید دست به دست هم دهیم تا از این گردنه نیز عبور کنیم و قطعا اگر مردم در این زمینه به خوبی توجیه شوند و مضرات قاچاق کالا و ارز ترجیحی برایشان تبیین گردد قطعاً متوجه خواهند شد که این جراحی اقتصادی به نفع آنان بوده و با جلوگیری از قاچاق کالا رونق تولید را در صحنه کشور خواهیم دید.

امام جمعه تبریز یادآور شد: با توجه به اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، شبکه بانکی تمام قد در خدمت رونق بخش تولید کشور به منظور توسعه صادرات و اشتغال‌آفرینی است.

انتهای پیام/