طراحی، ساخت و راه‌اندازی آب‌نمای کشتی در مجموعه ائل‌گلی
طراحی، ساخت و راه‌اندازی آب‌نمای کشتی در مجموعه ائل‌گلی
به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز آب‌نمای کشتی در شکلی زیبا طراحی، ساخت و در مجموعه تاریخی و تفریحی ائل‌گلی نصب و راه‌اندازی شد.

به گزارش شمس، اکبر امجدی مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز با ذکر این خبر گفت: در راستای ایجاد محیطی شاداب‌تر برای همشهریان عزیز و افزایش زیبایی‌های بصری و نیز افزایش جاذبه‌های گردشی و تفریحی مجموعه تاریخی و فرهنگی ائل‌گلی، آب‌نمای کشتی در شکلی زیبا طراحی، ساخت و در قسمتی از این تفرجگاه دیدنی تبریز نصب و راه‌اندازی شد.

وی در این زمینه به اجرای عملیات نورپردازی آب‌نمای کشتی نیز اشاره و یادآور شد: این آب‌نما با استفاده از چراغ‌های LED به طور کامل نورپردازی شده به طوری که شب‌هنگام با روشن شدن چراغ‌ها زیبایی و جلوه ویژه‌ای در محیط پارک ایجاد می‌شود.

امجدی در این زمینه به برخی از اقدامات سازمان متبوع خود در مجموعه ائل گلی برای ایجاد محیطی جذاب‌تر و شاداب‌تر برای همشهریان عزیز نیز اشاره کرد که طراحی، ساخت و نصب آکواریوم در طرح و شکل دکه قدیمی تلفن، راه‌اندازی آب‌نماهای سنگی، بهسازی، راه‌اندازی و نورپردازی فواره‌های بزرگ استخر، اجرای طرح‌های متنوع گلکاری و نصب المان‌های حجمی مختلف از آن جمله هستند.

انتهای پیام /