ضلع شمالی مقبره‌ الشعرا تا پایان امسال تکمیل می‌شود/ از کشف اشیای تاریخی بی‌خبرم
ضلع شمالی مقبره‌ الشعرا تا پایان امسال تکمیل می‌شود/ از کشف اشیای تاریخی بی‌خبرم
شریفی گفت: در تلاش هستیم تا پایان امسال ضلع شمالی به صورت کامل تمام شود تا المان دیده شود و ضلع جنوبی نیز سال بعد کار خواهد شد.

بابک شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار شمس در خصوص زمان اتمام پروژه مقبره‌الشعرای تبریز اظهار داشت: تکمیل این پروژه بر عهده شهرداری نبود و با این حال صرفا برای حل مشکل به این موضوع ورود پیدا کردیم.

وی ادامه داد: پروژه مقبره الشعرا به دو قسمت خیابان عارف که شامل ضلع شمالی، شمال شرقی و… است و ضلع جنوبی تقسیم شده است؛ ضلع شمالی تکمیل شده و حصارها به زودی جمع خواهد شد تا المان مقبره‌الشعرا در دید قرار بگیرد و در ضلع شرقی و جنوب شرقی نیز فونداسیون کار تمام شده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز گفت: در ضلع جنوبی مقبره الشعرا جهت تکمیل نگارخانه پیمانکار مستقر شده و ساختمان‌های اداری، بوفه و … به زودی تکمیل خواهند شد، البته مناقصه‌ای نیز برای تکمیل نهایی این قسمت به زودی انجام می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که عملیات‌ عمرانی چه زمانی به اتمام خواهد رسید، عنوان کرد: همه چیز به شرایط اقتصادی و اعتبارات مربوط می‌شود و شهرداری در تلاش است هرچه سریع‌تر این اتفاق رخ دهد.

شریفی یادآور شد: در تلاش هستیم تا پایان امسال ضلع شمالی به صورت کامل تمام شود تا المان نمایان گردد، ضلع جنوبی نیز سال بعد کار خواهد شد.

وی در پاسخ به شبهات کشف اشیای تاریخی در مقبره‌الشعرا نیز خاطرنشان ساخت: اصلا از چنین چیزی خبر ندارم چراکه بعد از خاکبرداری این پروژه تحویل سازمان عمران شده است.