صفر تا صد تراکتور را به مدیرعامل سپردم/ هواداران واقعی پاسخ حاشیه‌سازها را بدهند!
صفر تا صد تراکتور را به مدیرعامل سپردم/ هواداران واقعی پاسخ حاشیه‌سازها را بدهند!
مالک باشگاه تراکتور، موفقیت تیم و خوشحالی هواداران و تمامی ترک‌زبانان را اصلی‌ترین دغدغه خود قلمداد کرد.

به گزارش خبرنگار شمس، «محمدرضا زنوزی» در ارتباط تلفنی با برنامه فوتبال برتر، اظهار داشت: تمام امورات باشگاه زیر نظر هیات مدیره و مدیرعامل است و من هم به دلیل بیماری همسرم و اینکه درگیر مداوای ایشان هستم به امورات باشگاه نظارت دارم.

مالک باشگاه تراکتور افزود: بعد از این اتفاقات تصمیم گرفتم صفر تا صد امورات، در اختیار هیات مدیره و مدیرعامل باشد و بنده هم به عنوان یک هوادار در کنار آنها هستم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: من یک ایرانی ترک‌زبان هستم و وظیفه خود می‌دانم که برای خوشحالی هواداران و ترک‌زبانان هر کاری از دستم بر می‌آید انجام بدهم. تا امروز این‌چنین بوده و بعد از این هم ادامه خواهد داشت.

زنوزی در مورد فضای هواداری تیم تراکتور در شبکه‌های اجتماعی، متذکر شد: این‌ها یک عده معدود هستند و نباید آن را به همه هواداران ربط داد. یک عده معدود که نهایتاً پنج درصد هم نمی‌شوند، فضا را آلوده می‌کنند. نمی‌توان همه را با این معیار اندازه‌گیری کنیم. این عده وجود دارند و نمی‌شود آن را کتمان کرد. آنها یا منافع‌شان به خطر افتاده و یا اهداف دیگری دارند و به همین خاطر یک سری کارها را انجام می‌دهند و ما نمی‌دانیم به دنبال چه چیزی هستند.

وی ادامه داد: البته یک عده از آنها را شناسایی کردیم و اهداف‌شان را می‌دانیم اما نمی‌شود همه را با یک متر اندازه‌گیری کرد. بخشی از حرف‌هایی که در فضای مجازی زده می‌شود، واقعیت دارد و هواداران حق‌شان را می‌خواهند. آنها یک تیم محبوب دارند که در این وضعیت بد اقتصادی تنها دل‌خوشی‌شان است و من به آنها حق می‌دهم.

مالک باشگاه تراکتور به تمجید از مردم آذربایجان پرداخت و عنوان کرد: من از همین مردم هستم و تک تک هواداران همشهری‌های من به حساب می‌آیند؛ آنهایی که سن پایینی دارند مانند فرزندان و برادران کوچک‌تر من هستند و بزرگ‌ترها هم همانند برادران بزرگ‌تر من به حساب می‌آیند و من وظیفه دارم که به آنها خدمت کنم و نمی‌توانم هم این خدمت را از خودم دریغ کنم.

زنوزی بر ادامه حضور خود در باشگاه تراکتور به عنوان مالک تاکید کرد و گفت: یکی از دلگیری‌های من همین است؛ گاهی اوقات بعضی‌ها به خود این اجازه را می‌دهند که در مورد تراکتور هر حرفی را بزنند و تیم را وارد حاشیه کنند. این‌ها فضای هواداری را ملتهب می‌کنند و به دنبال اهداف خودشان هستند. من خودم در راس کار حضور دارم و حمایت از تراکتور را به اصلی‌ترین دغدغه خود تبدیل کرده‌ام که این موضوع وظیفه من است.

وی یادآور شد: شاید من یک سری دلگیری‌هایی داشته باشم که مثلاً چرا آن بیش از ۹۰ درصد هواداران واقعی تراکتور، جواب این عده معدود را نمی‌دهند.

مالک باشگاه تراکتور در خصوص آینده باشگاه بیان داشت: وظیفه دارم از تیم و باشگاهی که متعلق به مردم است حمایت کنم و این کار را هم خواهم کرد و هیچ مشکلی هم ندارم. آن عده هم هر کاری دوست دارند انجام بدهند و هر حرفی که می‌خواهند بزنند اما وظیفه ما حمایت از تراکتور به خاطر هواداران است.

انتهای پیام/