صاحبان املاک از اجاره اسفند چشم‌پوشی کنند/ مقابل کرونا نیازمند اتحاد و همدلی هستیم
صاحبان املاک از اجاره اسفند چشم‌پوشی کنند/ مقابل کرونا نیازمند اتحاد و همدلی هستیم
آجودان زاده با اشاره به پیشگامی شورا و شهرداری تبریز در بخشش اجاره املاک، از مردم خواست با همدلی هوای یکدیگر را داشته باشند و از اجاره اسفند ماه چشم پوشی کنند.

علی آجودان زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شمس با اشاره به پیشگامی شورا و شهرداری تبریز در بخشودگی اجاره ماه‌های اسفند و فروردین به دلیل تاثیر منفی کرونا بر شیوع کسب و کار، اظهار داشت: از مالکین محترم واحدهای تجاری که ملک‌شان رابه اجاره واگذار کرده‌اند، از دریافت اجاره ماه اسفند خودداری نمایند.

وی بانک مرکزی را خطاب قرار داد و عنوان کرد: پرداخت اقساط و بدهی‌های مردم به بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری منتهی به آخراسفند، باید بدون احتساب جریمه دیر کرد به سال آتی موکول گردیده و همچنین نسبت به ارائه تسهیلات کم بهره جهت گذران ایام پایانی سال اقدام شود.

عضو شورای شهر تبریز با اشاره به تاثیر بخشودگی عوارض شهرداری‌ها، بخشودگی بهای آب، برق و گاز مصرفی، حذف عملکرد مالیاتی، تمدید تخفیفات اسفندماه عوارض و پروانه سال ۹۸ تا آخر اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹در کاهش مراجعات مردمی به دستگاه‌های خدمات‌رسان و پیشگیری از شیوع کرونا، عنوان کرد: این روزها مردم و مسئولین بیشتر به همدلی و اتحاد و در کنار هم بودن نیاز دارند.

انتهای پیام/