شیخ محمد خیابانی باید الگوی نمایندگان مجلس باشد
شیخ محمد خیابانی باید الگوی نمایندگان مجلس باشد
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو: متاسفانه در رابطه با معرفی شهید خیابانی، کم‌کاری، و در مقاطعی تحریف رخ داده است که با برگزاری این همایش زوایای پنهانی این شخصیت آشکار خواهد شد.

به گزارش شمس، روح‌الله متفکرآزاد در سومین جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی (ره) در شهرستان خامنه با تقدیر از پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده برای همایش، یکی از نکات مثبت برگزاری این همایش را نمایان شدن زوایای شخصیت این مجاهد انقلابی دانست و گفت: متاسفانه در رابطه با معرفی این شیخ‌ شهید، کم‌کاری، و در مقاطعی تحریف رخ داده است که با برگزاری این همایش زوایای پنهانی این شخصیت آشکار خواهد شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نقش اساسی علما در شکل‌گیری حکمرانی غیرقابل‌کتمان است، یادآور شد: بایستی جلوی انحرافات در این رابطه را گرفت و ما نمایندگان مجلس باید اینژ چنین شخصیت بزرگواری را الگوی خود قرار دهیم و در این راستا قدم برداریم.

هم چنین بهروز مهدوی فرماندار تبریز نیز در این جلسه با اشاره به زوایای گوناگون شخصیت شیخ محمد خیابانی، بر وجه آزادیخواهی، مبارزه با استبداد و پایبندی به اخلاق این شهید تاکید کرد و ابراز داشت: امروز باید این چنین اخلاقیات و مرامی را باید به نسل جوان و آینده خود منتقل نماییم.

وی خاطرنشان کرد : باید بیش از پیش بر وجه آزادیخواهی و پایبندی به اخلاق شهید خیابانی تاکید نماییم

لازم به یادآوری است در انتهای این نشست از پایگاه «شیخ محمد خیابانی» به عنوان سایت و مرجع همایش بین المللی شهید شیخ محمد خیابانی رونمایی شد و اعضای شرکت کننده از خانه اجدادی مقام معظم رهبری در شهرستان خامنه، موزه هدایا، خانه پدری شیخ محمد خیابانی و مدرسه معرفت خامنه بازدید کردند.

  • منبع خبر : شمس