شورای شهر و شهرداری تبریز گام های بزرگی برای رفاه مردم برمی‌دارند
شورای شهر و شهرداری تبریز گام های بزرگی برای رفاه مردم برمی‌دارند
رئیس شورای شهر تبریز گفت: شورای شهر و شهرداری تبریز با برنامه ریزی و همکاری در ارتباط با پروژه های بزرگ و مسائل رفاهی، قدم های بزرگی برمی دارند.

به گزارش شمس، شهرام دبیری در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه پروژه مهم مدیریت شهری تبریز با بیان این مطلب گفت: اقداماتی که از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز در شهر انجام می شود، همگی در راستای جلب رضایت شهروندان است.

وی ادامه داد: مطالبات مردم جزو اولویت های شورای شهر و شهرداری تبریز است و قصد داریم با برنامه ریزی و همکاری های صورت گرفته در ارتباط با پروژه های بزرگ و مسائل رفاهی، قدم های بزرگ و اساسی برداریم.

دبیری با اشاره به اجرای نهضت آسفالت در معابر و خیابان های سطح شهر تبریز، عنوان کرد: شهروندان از موضوع آسفالت معابر شاکی بودند که در این راستا طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، هم اکنون هشت فینیشر در سطح شهر تبریز مشغول آسفالت ریزی معابر و خیابان ها است که این فعالیت اغلب در ساعات پایانی شب انجام می شود تا خللی در تردد شهروندان ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه غرب تبریز فاقد امکانات رفاهی و تفریحی کافی است، گفت: در منطقه غرب تبریز از لحاظ مراکز تفریحی و رفاهی محدودیت داریم که با راه اندازی و احداث پارک بزرگ تبریز، می توانیم این محدودیت را برطرف کنیم و حجم مراجعه به مراکز تفریحی شرق تبریز از جمله ائل گلی کاهش می یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با قدردانی از زحمات سردار سعید محمد اسلامی، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، یادآور شد: شورا و شهرداری تبریز از سال های قبل تعامل و همکاری بسیار خوبی با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) داشته و پروژه های بزرگی با پیمانکاری این قرارگاه اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی افرود: طرح تبادل امام علی (ع) که با کیفیت بسیار خوبی انجام شد و همچنین پروژه قطار شهری تبریز که اکنون وارد فاز ۲ خود شده است، از جمله همکاری های شهرداری تبریز با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) است که به شکل رضایت بخشی اجرا شده است.

دبیری یادآور شد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در مقایسه با دیگر پیمانکاران، انعطاف بسیار خوبی دارد و برای ما هم بهتر است که با چنین پیمانکاری همکاری کنیم.

وی گفت: همکاری بین سپاه، شورا و شهرداری تبریز بیشتر از قبل شده و ما امیدواریم که با این همکاری ها، موجب افزایش رضایتمندی مردم شویم. در فرصتی که در خدمت مردم هستیم، حداکثر تلاشمان را برای جلب رضایت مردم به کار ببندیم.