شورای شهر حق اشتباه و آزمون‌وخطا ندارد/ قول شهرداری نگرفته بودم
شورای شهر حق اشتباه و آزمون‌وخطا ندارد/ قول شهرداری نگرفته بودم
فریدون بابایی‌اقدم گفت: شورانشینان به بنده وعده‌ای نداده بودند که امروز از عدم تحقق آن ناراحت باشم. شورا وقتی معنا پیدا می‌کند که به تصمیمات اکثریت اعضا احترام گذاشت. کارها با تصمیم جمعی پیش می‌رود نه یک فرد.

«فریدون بابایی‌اقدم» عضو شورای شهر تبریز در تماس با تحریریه شمس شایعات مربوط به قهر از شورا و ناراحتی از همکارانش را تکذیب کرد و گفت: شورانشینان به بنده وعده‌ای نداده بودند که امروز از عدم تحقق آن ناراحت باشم. شورا وقتی معنا پیدا می‌کند که به تصمیمات اکثریت اعضا احترام گذاشت. کارها با تصمیم جمعی پیش می‌رود نه یک فرد.

وی افزود: بنده اصلا برای شهرداری کاندیدا نشدم که شورانشینان نیز رأی ندهند و ناراحت شوم. ۵ ماه قبل کاندیدا بودم که نهایتا همکاران تصمیم دیگری اتخاذ کردند و نتیجه‌ی آن را هم در ۴.۵ ماه دیدیم و بسیاری از موضوعات مورد غفلت قرار گرفت.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی با گلایه‌‌ از اعضای شورا، اظهار کرد: باید در تشییع جنازه یکی از بستگان حضور می‌یافتم و وقتی حین جلسه شورا از آنان پرسیدم امروز درخصوص کاندیداها رأی‌گیری می‌کنید گفتند نه و احتمالا به رأی‌گیری از میان گزینه‌ها نمی‌رسیم. بنده به همین دلیل جلسه را ترک کردم.‌

وی با بیان اینکه هیچکس در قضیه استیضاح عباس رنجبر به بنده قول شهرداری نداده بود، بیان داشت: اگر به استیضاح او رأی دادم به‌خاطر نارضایتی از عملکردش بود. اکنون نیز شورا حق اشتباه و آزمون و خطا ندارد و باید شهرداری ایده‌آل با عملکردی قابل دفاع در کوتاه‌مدت انتخاب نماید. اگر اولویت منافع شهر است باید توانمندترین را انتخاب کنیم.

بابایی اقدم ادامه داد: آسیب‌پذیری شهری، حاشیه‌نشینی و… جزو دغدغه‌های همیشگی بنده است و مطالباتی نیز از شهردار آتی در این خصوص دارم به‌ویژه اینکه سهم تبریز را از مسکن ملی احیاء کند و تمام سهمیه‌ها به شهریار و سهند اختصاص نیابدـ

وی در پایان در خصوص گزینه‌های نهایی شهرداری تبریز تصریح کرد: آقایان سلیمانی و هوشیار چهره‌هایی از داخل مجموعه‌ی شهرداری‌اند و آقای اکبر غفاری نیز سال‌ها در مسئولیت‌های مهم بوده و شخصیتی در شأن تبریز است. با تصمیم و اراده‌ی جمعی بین این گزینه‌ها یکی را انتخاب خواهیم کرد.

انتهای پیام /