شوراهای آذربایجان‌شرقی تمام تلاش خود را برای حفظ امانت و انجام هرچه بیشتر وظایف به کار می‌بندند
شوراهای آذربایجان‌شرقی تمام تلاش خود را برای حفظ امانت و انجام هرچه بیشتر وظایف به کار می‌بندند
رئیس شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: شورای آذربایجان‌شرقی در راستای حفظ امانت، انجام هرچه بهتر وظایف و در نظر گرفتن عدالت و انصاف پایبند هستند.

به گزارش شمس، شهرام دبیری روز پنجشنبه، ۳۰ تیر ماه، در همایش شوراهای اسلامی و شهرداری‌های آذربایجان شرقی اظهار کرد: طبق قانون مدیریت شهر، بخش و روستا بر عهده‌ی شوراها، بخشداران و دهیاران است و شوراها در جهت رفع نیازها تلاش می‌کنند و بخشداران و دهیاران نیز تلاش کرده تا وظایف خود را به خوبی عمل کنند که اگر به خوبی عمل کنند و حمایت خوبی از آنها شود، رضایتمندی مردم فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: شوراهای استان حداکثر تلاش خود را برای اتحاد و انسجام شوراهای روستاها و شهرستان‌ها انجام می‌دهند تا خطاها را به حداقل برسانند و مسائل و مشکلاتی نیز در ارتباط با قوانین کشوری وجود دارد که باید اصلاح شوند و تغییر برخی از قوانین سبب عملکرد بهتر آنها می‌شود و ما پیگیر این قضیه هستیم و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز درخواست داریم در این زمینه به ما کمک کنند.

رئیس شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی افزود: شورای استان در راستای حفظ امانت، انجام هرچه بهتر وظایف و در نظر گرفتن عدالت و انصاف پایبند هستند و تمام تلاش خود را برای هماهنگی با مسئولان برای توسعه‌ی هرچه بیشتر استان انجام می‌دهند تا شاهد شکوفایی استان و رضایت هرچه بیشتر مردم و خداوند متعال باشیم.

انتهای پیام /