شهید «مهران عبداللهی نامی» در عرصه علم و اخلاق نمونه بود/ تبریز یکی از سرمایه‌هایش را از دست داد
شهید «مهران عبداللهی نامی» در عرصه علم و اخلاق نمونه بود/ تبریز یکی از سرمایه‌هایش را از دست داد
رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) تبریز گفت: شهید دکتر مهران عبداللهی نامی در عرصه علم و اخلاق نمونه بود و از زمان شیوع کرونا در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار داشت و مبتلایان زیادی را درمان کرد.

«شهرام دبیری» در گفت‌وگو با خبرنگار شمس با اشاره به شهادت دکتر «مهران عبداللی نامی» متخصص بیماری‌های عفونی و داخلی، اظهار داشت: شهید نامی از پزشکان فرهیخته و نمونه‌ی شهرمان بود که از زمان شیوع کرونا در خط مقدم حاضر شد و اکثریت مراجعین مشکوک به کرونا را شخصاً ویزیت و آنان را تحت درمان قرار می‌داد.

وی افزود: پزشک فقید بیمارستان ولیعصر تبریز(عج) به خوشرویی شهره بود و پرسنل درمانی و بیماران وی همواره او را به نیکی یاد می‌کردند.

عضو هیئت مدیره نظامی پزشکی تبریز با بیان اینکه آذربایجان پزشک نمونه‌ای را در عرصه علم و اخلاق از دست داد، تصریح کرد: میزان مرگ و میر در میان بیماران کرونایی تحت درمان زیر نظر نظر شهید نامی بسیار اندک بود و او با اینکه تمامی مسایل بهداشتی را رعایت می‌کرد مبتلا شد و نهایتاً کووید ۱۹ ریه‌های وی را درگیر کرد.

وی خواستار رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و توجه شهروندان به تکات بهداشتی شد و ابراز داشت: کروناویروس سرمایه‌های اجتماعی و عزیزان خانواده‌ها را از آنان می‌گیرد.

رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) تبریز در پایان با تسلیت این واقعه به خانواده‌ی شهید نامی و جامعه پزشکی، عنوان کرد: کادر درمانی تمام تلاش خود را برای نجات بیماران به کار می‌گیرند و در این راه به شهادت نیز می‌رسند.

انتهای پیام/