شهردار منطقه ۳ در کوی گلشن خیابان شریعتی با اهالی دیدار و از کوچه‌های کوی بازدید کرد
شهردار منطقه ۳ در کوی گلشن خیابان شریعتی با اهالی دیدار و از کوچه‌های کوی بازدید کرد
شهردار منطقه 3 تبریز، شامگاه دیروز با حضور در مسجد درویشلر کوی گلشن خیابان شریعتی، با اهالی حاضر در مسجد ملاقات کرده و بعد از شنیدن مشکلات و پاسخ به درخواست های آنان، از کوچه های کوی بازدید کرد.

به گزارش شمس، اکبر پورخردمند شامگاه دیروز بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد درویشلر کوی گلشن خیابان شریعتی، با اهالی محل دیدار نموده و بعد دیدار نیز تا پاسی از شب به همراه اهالی از وضعیت کوچه های تابعه کوی گلشن بازدید کرد.

این دیدار که با دعوت اهالی از شهردار منطقه ، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی محمد حسین فرهنگی و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه استان برگزار شده بود، مشکلات مختلف کوی از سوی حاضران در جلسه مطرح شد و بعد از آن نماینده مردم در مجلس و رئیس سازمان اوقاف و شهردار منطقه نیز به سخنرانی پرداختند.

شهردار منطقه در سخنان خود گزارشی از عملکرد ۱۰۰ روزه شهرداری منطقه را خدمت حضار ارائه کرد و گفت: مجموعه شهرداری منطقه ۳ با تلاش شبانه‌روزی خود در این مدت توانسته است بهترین عملکرد در بخش آسفالت ریزی را در بین مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز را داشته باشد.

وی در خصوص بازسازی مسجد و سایر درخواست های اهالی کوی گلشن نیز گفت: شهرداری منطقه در حد توان و امکانات خود در خدمت شهروندان بوده و در راستای حل مشکلات آنان تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام /