شهردار منتخب رضایت مردم را کسب کند/ از عباس رنجبر حمایت می‌کنیم
شهردار منتخب رضایت مردم را کسب کند/ از عباس رنجبر حمایت می‌کنیم
سیدزعفرانچیلر مطالبات خود از شهردار منتخب را انتظارات مردمی می‌خواند و می‌گوید برای تحقق این مطالبات از عباس رنجبر حمایت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدکاظم زعفرانچیلر» در گفت‌وگو با خبرنگار شمس با آرزوی توفیق برای شهردار منتخب تبریز، اظهار داشت: شهرمان در قیاس با سایر شهرها از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست و مطالبه‌ی ما از عباس رنجبر کسب رضایت‌مندی مردم است و این مهم با کار شبانه‌روزی و رسیدگی همسان به وضعیت ترافیک، حمل‌ونقل، فضای سبز، بهسازی معابر عمومی، حاشیه‌نشینی و… تحقق می‌یابد.

وی توجه به مسایل زیست‌محیطی را یکی از مطالبات شهروندان از شهردار منتخب خواند و تصریح کرد: ناوگان حمل‌ونقل عمومی تبریز فرسوده و تعداد اتوبوس‌ها پاسخگوی نیاز شهروندان نیست و باید با خرید اتوبوس‌های جدید به‌تدریج دستگاه‌های فرسوده را از خطوط کنار گذاشت. همچنین باید با لایروبی و ساماندهی آبراهه‌ها مانع ورود فاضلاب‌ها و پساب‌های صنعتی به مزارع کشاورزی شد.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر تبریز با بیان اینکه در سال‌های اخیر برای ایجاد درآمدهای پایدار اقدامی نشده است، اذعان داشت: شهرداری برای تامین درآمد و تحقق بودجه سالانه‌اش با افزایش عوارض به جیب مردم فشار آورده و به‌صورت غیرمستقیم نیز در افزایش قیمت مسکن، رکود ساخت‌وساز و ترغیب شهروندان به ساخت‌وساز غیرمجاز نقش ایفا کرده است.

وی ساماندهی نیروی انسانی، کاهش بروکراسی اداری، احیاء دوباره ورزش، فرهنگ‌سراها و مراکز سلامت را از انتظارات مردم از شهردار منتخب برشمرد و تاکید کرد: در حال حاضر در شهر به‌قدری مشکلات زیادی وجود دارد که نمی‌شود اولویت تعیین کرد و لازم است به‌صورت متوازن به تمام حوزه‌ها رسیدگی شود.

عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه در جلسه‌ی انتخاب شهردار به گزینه‌ای دیگر رأی داده بود و اکنون با احترام به نظر اکثریت و بر اساس حجت شرعی، قانونی و عرفی از شهردار منتخب حمایت می‌کند، توضیح داد: سه کاندیدای نهایی شهرداری تبریز بر اساس مکانیزم تعریف شده توسط شورای شهر انتخاب شدند و هرکسی شهردار منتخب را زیر سوال ببرد مکانیزم تعریف شده توسط خود را نادیده گرفته است.

وی در پایان متذکر شد: اعضاء شورا بر اساس دیدگاه‌ها و سلایق به کاندیداهای مدنظر خود رأی داده بودند و این رأی نافی توانمندی سایر گزینه‌ها نبود. حال که با رأی اکثریت شهردار انتخاب شده هرکسی دنبال منافع شخصی باشد به‌ضرر شهر و مردم کار کرده است. اگر شهردار در شهر تحول ایجاد و رضایت مردم را کسب کند قطعا مردم از عملکرد شورا نیز راضی خواهند بود.

انتهای پیام/