شهردار تبریز: وجود تفکر بسیجی، عامل پیشرفت کشور در دوران انقلاب اسلامی
شهردار تبریز: وجود تفکر بسیجی، عامل پیشرفت کشور در دوران انقلاب اسلامی
شهردار تبریز در پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، وجود تفکر بسیجی را عامل اصلی موفقیت‌های کشور در سال‌های گذشته عنوان کرد.

به گزارش شمس، متن پیام ایرج شهین باهر، شهردار تبریز به مناسبت هفته بسیج به شرح زیر است:
بسمه تعالی
«امروز همه جوانان ما، پیروان ما، دانشجویان ما، روحانیون ما، بزرگان ما و کوچکان ما فهمیدند که سعادتشان در این است که اسلام را با بصیرت و روشن بینی و با خردمندی بفهمند و آن را به کار گیرند تا بتوانند از دشمنی ها کم کنند و این همان بسیج است؛ حقیقت بسیج یعنی این.» رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)
بسیج را می‌توان در یک جمله «وفاق همگانی برای توسعه ملی» تعریف کرد. توسعه در تمامی زمینه‌های سازندگی، فرهنگی، اجتماعی و … جملگی با مشارکت نیروهای انقلابی که در قالب ساماندهی بسیج فعالیت دارند میسر می‌شود و وجود چنین مجموعه‌ای موهبتی بزرگ برای کشورمان است. در حال حاضر بهره گرفتن از این توانمندی جزو راهبردها، اولویت‌ها و اصول مدیریت شهری تبریز قرار داشته و همواره به پشتوانه نیروی بسیج است که توانسته ایم ناممکن‌ها را ممکن کنیم.
شهرداری کلانشهر تبریز با درک کامل توانمندی بسیج و اهمیت حاکمیت تفکر بسیجی، همواره سعی بر آن داشته که از این توانمندی به بهترین شکل ممکن در جهت تحقق اهداف مدیریت شهری بهره گیرد. امیدواریم که مشارکت و تعامل سازنده شهرداری تبریز با نیروهای بسیج در ماموریت های مختلف از جمله در عمیات قرارگاه مقابله با شیوع کرونا که شکل تازه‌ای گرفته، بیش از پیش مفید فایده و مثمر ثمر باشد. بی تردید با همبستگی و همّت جمعی از این بحران نیز با موفقیت عبور خواهیم شد.
در نهایت اینجانب ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج، این ایام پر خیر و برکت را به تمامی بسیجیان عزیز و مخلص، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
ایرج شهین باهر
شهردار تبریز