شهردار تبریز: برای عظمت تبریز تلاش می‌کنیم
شهردار تبریز: برای عظمت تبریز تلاش می‌کنیم
شهردار تبریز گفت: یکی از کارکردهای اصلی مدیریت شهری، بروز رفتارها در حوزه تاریخی و فرهنگی بوده و ما در شهری زندگی می‌کنیم که تاریخ و فرهنگ آن بسیار عظیم و عمیق است.

به گزارش شمس، یعقوب هوشیار عصر روز گذشته در مراسم آغاز به کار رسمی موزه مشاغل اظهار کرد: یکی از کارکردهای اصلی مدیریت شهری، بروز رفتارها در حوزه فرهنگی و تاریخی است.

وی ادامه داد: ما در شهری زندگی می‌کنیم که فرهنگ و تاریخ آن بسیار عظیم و عمیق است و عظمت تاریخ را همین موزه‌های موجود در شهر به یدک می‌کشد.

شهردار تبریز گفت: موزه‌های موجود در شهر تبریز بیانگر عظمت تاریخ است و شهرداری ورود در این حوزه را یکی از وظایف خود می‌پندارد، چنانچه یکی از موضوعاتی که در روزهای نخستین مدیریت با آن مواجه شدیم، مشکلات و مسائل موجود در موزه مشاغل بود که منجر به غفلت در این موزه شده بود.

وی افزود: اما با تلاش اعضای شورای تبریز و پیگیری آنها، امروز شاهد بر آغاز رسمی دو موزه اصلی شهر هستیم که در برگیرنده مفاخر و ارزش‌های شهر است و علاوه بر آن، جاذبه‌های تاریخی تبریز شهر اولین‌ها را معرفی می‌کند.

هوشیار گفت: جامعه هنری و افرادی که دلسوز تاریخ شهر تبریز بودند دست به دست هم دادند تا این موزه در خدمت مردم تبریز، ایران و دنیا باشد تا با تاریخ، عظمت و شکوه تبریز بیشتر آشنا شوند.

وی ادامه داد: امیدواریم این همدلی ادامه یابد تا بتوانیم قدم‌های بعدی را استوارتر و محکم‌تر برداریم.

شهردار تبریز در پایان افزود: برای حفظ عظمت تبریز همواره در تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام /